  • Data: 2009-07-25 22:59:40
    Temat: Re: do poczytania i refleksji
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Radosław Sokół" <r...@m...com.pl> napisał w wiadomości
    news:2009072519425600@grush.one.pl...

    > Przedłużona gwarancja i tak jest jest wpisywana. I czasem,
    > prawdę mówiąc, bardziej to szkodzi, niż pomaga, bo właśnie
    > zwiększa tylko cenę, a nie zmienia klasy sprzętu.

    Bo samodzielnie rzeczywiscie problemu nie rozwiazuje...
    Problem tkwi w warunkach oceny - zazwyczaj jest to 100% cena... to jest
    wlasnie strzelanie we wlasne kolano...
    Szkoda ze nie ma jakichs "autoryzowanych" rankingow awaryjnosci - tak jak ma
    to miejsce w przypadku samochodow... Wtedy mozna sie oprzec na takich
    badaniach i zazadac komputerow z odpowiednio niska klasa awaryjnosci.

    > Cóż... Są wpisywane, ale akurat w jednostkach państwowych
    > zazwyczaj nie ma woli, by je egzekwować. A przynajmniej mam
    > takie doświadczenia z mojej uczelni.

    To rowniez moja (byla) uczelnia :)

    > Można. Ale one nie zlikwidują problemu. Z tymi warunkami mo-
    > żesz bowiem dalej poskładać komputer z kawałków lub byle ja-
    > ki i wygrać z gotowcem typu Lenovo, Dell czy HP.

    Nawet w przypadku ogolnokrajowego serwisu? Mozna tez zazadac serwisu
    miedzynarodowego (nawet jesli nie ma sensu z praktycznego punktu widzenia),
    to wyeliminuje skladaki ostatecznie.

    > W przypadku serwerów można się jeszcze jakoś zastrzegać,
    > bo niektórych warunków składacze nie są w stanie spełnić.
    > Ale z komputerami biurkowymi i przenośnymi jest problem.
    > Czym bowiem różni się taki np. Acer od HP, skoro często ich
    > fabryki są obok siebie nawet?

    No coz... Acer to juz jest *jakas* marka :D
    Ja ostatnio poznalem zadowolonego uzytkownika acera. Uzywal go ze 2 razy w
    tygodniu, po 2-3 godziny... Acer obecnie ma 3 lata i dziala niemal
    bezawaryjnie.

    Pozdrawiam
    Michal