  • Data: 2009-02-02 12:36:55
    Temat: Re: do ilu metrów kabel usb?
    Od: OMSON <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Końrad N.S. pisze:
    > czy jest jakieś ograniczenie długości kabla np. usb? do ilu metrów można
    > przesyłać sygnał, do jakiej długości działa wszystko ok?
    Zdaje się, że 10m max. ale musi być to jednolity kabel (na rynku
    znajdziesz raczej max 5m długości a tu już mogą pojawić sie straty
    sygnału na wtyczkach, gdybyś chciał łączyć). Ale niech sie wypowiedzą
    inni...

    > czy działać będzie drukarka spięta z komputerem kablem usb o długości
    > 3m? a 5m?
    U mnie działa drukarka termotransferowa Zebra TLP2746e na kablu USB 5m
    (kabel jest zwykły ok 4mm grubośći). Drukarka ma własne źródło zasilania.

    Pzdr, OMSON