eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › do fanów FWD -- to, czego nigdy nie przeżyjecie
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 19

  • 1. Data: 2011-05-20 03:30:10
    Temat: do fanów FWD -- to, czego nigdy nie przeżyjecie
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>


    http://vod.onet.pl/krolowie-driftu,krolowie-driftu,1
    0578,1,10603,odcinek.html
    http://vod.onet.pl/krolowie-driftu,krolowie-driftu,1
    0578,2,11078,odcinek.html

    chyba, że przejdziecie na tylny napęd. :)
    (i niestety -- ciągłe serwisowanie zawieszenia; ale warto)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....


  • 2. Data: 2011-05-20 08:13:31
    Temat: Re: do fanów FWD -- to, czego nigdy nie przeżyjecie
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>


    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"
    >
    > chyba, że przejdziecie na tylny napęd. :)
    > (i niestety -- ciągłe serwisowanie zawieszenia; ale warto)

    ojtam, ojtam

    http://www.youtube.com/watch?v=JQMQkMvRG3I

    :)


  • 3. Data: 2011-05-20 09:33:50
    Temat: Re: do fanów FWD -- to, czego nigdy nie przeżyjecie
    Od: "Inead" <a...@g...pl>


    "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> wrote in message
    news:ir51ar$mdf$1@mx1.internetia.pl...
    >
    > Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"
    >>
    >> chyba, że przejdziecie na tylny napęd. :)
    >> (i niestety -- ciągłe serwisowanie zawieszenia; ale warto)
    >
    > ojtam, ojtam
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=JQMQkMvRG3I

    Nie sprzęt, lecz technika zrobi z ciebie zawodnika!!!;-)))


  • 4. Data: 2011-05-20 11:37:43
    Temat: Re: do fanów FWD -- to, czego nigdy nie prze?yjecie
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 20 May 2011 08:13:31 +0200, Przemys?aw Czaja
    <p...@p...fm> wrote:

    > http://www.youtube.com/watch?v=JQMQkMvRG3I

    To się nazywa ass dragging.

    r.
    --
    ____________________________________________________
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com

    I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.


  • 5. Data: 2011-05-20 23:09:53
    Temat: Re: do fanów FWD -- to, czego nigdy nie przeżyjecie
    Od: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(a):

    >
    > http://vod.onet.pl/krolowie-driftu,krolowie-
    driftu,10578,1,10603,odcinek.html
    > http://vod.onet.pl/krolowie-driftu,krolowie-
    driftu,10578,2,11078,odcinek.html
    >
    > chyba, że przejdziecie na tylny napęd. :)
    > (i niestety -- ciągłe serwisowanie zawieszenia; ale warto)
    >

    etam...

    FWD da się jeździć bokiem i to całkiem długo, tylko nie
    da się przyspieszać bokiem :( (jeśli to jest naprawdę bokiem).

    Starym autem (jak się w końcu nauczyłem wprowadzać go w poślizg
    bo się nie dawał) udawało się 6 sekundowe z boku na bok - tylko
    po śniego-lodzie, ponad ~7 sek wychowywało że już się następnego
    "wahadła" nie dało.

    tylko na asfalcie to chyba ze 110 trzeba by jechać żeby się tym
    dało rzucić na bok:(

    Ale znalazłem filmik z tym autem, wygląda jak by się chłopaki
    i dziewczyna zrzucili na auto do zepsucia, raczej to wersja
    bez 4x4 bo by (chyba) nie psuli:
    http://www.youtube.com/watch?v=xYLM4EixudM
    http://www.youtube.com/watch?v=7yu-85tXO0o

    ale to FWD jeździ bokiem i to dłuuuuuuuuuuugo bokiem :)


    pozdrawiam.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 6. Data: 2011-05-20 23:39:04
    Temat: Re: do fanów FWD -- to, czego nigdy nie przeżyjecie
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-05-20 03:30, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    >
    > http://vod.onet.pl/krolowie-driftu,krolowie-driftu,1
    0578,1,10603,odcinek.html
    >
    > http://vod.onet.pl/krolowie-driftu,krolowie-driftu,1
    0578,2,11078,odcinek.html
    >
    >
    > chyba, że przejdziecie na tylny napęd. :)
    > (i niestety -- ciągłe serwisowanie zawieszenia; ale warto)
    >

    Jeśli ktoś myśli, że umie latać bokiem, to niech to zobaczy:

    http://www.youtube.com/watch?v=VYpOFimB7ZA


  • 7. Data: 2011-05-21 02:25:48
    Temat: Re: do fanów FWD -- to, czego nigdy nie przeżyjecie
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>


    " Michał" ir6lb1$e9o$...@i...gazeta.pl

    > FWD da się jeździć bokiem i to całkiem długo, tylko nie
    > da się przyspieszać bokiem :( (jeśli to jest naprawdę bokiem).

    (napędzać, nie przyspieszać -- zmiana kierunku ruchu to też przyspieszanie)

    A że samochód stale jest zwalniany oporami, więc...
    Albo trzeba na lodzie, albo szybko jechać przed...

    > Starym autem (jak się w końcu nauczyłem wprowadzać go w poślizg
    > bo się nie dawał) udawało się 6 sekundowe z boku na bok - tylko
    > po śniego-lodzie, ponad ~7 sek wychowywało że już się następnego
    > "wahadła" nie dało.

    RWD można i kwadrans, o ile ktoś ma cierpliwość. ;)

    > tylko na asfalcie to chyba ze 110 trzeba by jechać żeby się tym
    > dało rzucić na bok:(

    Za to przód wpada w poślizg/uślizg znacznie szybciej. :)

    > Ale znalazłem filmik z tym autem, wygląda jak by się chłopaki
    > i dziewczyna zrzucili na auto do zepsucia, raczej to wersja
    > bez 4x4 bo by (chyba) nie psuli:
    > http://www.youtube.com/watch?v=xYLM4EixudM
    > http://www.youtube.com/watch?v=7yu-85tXO0o

    > ale to FWD jeździ bokiem i to dłuuuuuuuuuuugo bokiem :)

    Na ręcznym zaciąganym rękami? :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....


  • 8. Data: 2011-05-21 10:10:12
    Temat: Re: do fanów FWD -- to, czego nigdy nie przeżyjecie
    Od: "colin" <c...@i...pl>

    > http://www.youtube.com/watch?v=VYpOFimB7ZA


    http://www.youtube.com/watch?v=ZBSVqOc-CN4


  • 9. Data: 2011-05-21 13:57:08
    Temat: Re: do fanów FWD -- to, czego nigdy nie przeżyjecie
    Od: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(a):

    >
    > " Michał" ir6lb1$e9o$...@i...gazeta.pl
    >
    > > FWD da się jeździć bokiem i to całkiem długo, tylko nie
    > > da się przyspieszać bokiem :( (jeśli to jest naprawdę bokiem).
    >
    > (napędzać, nie przyspieszać -- zmiana kierunku ruchu to też przyspieszanie)
    >
    > A że samochód stale jest zwalniany oporami, więc...
    > Albo trzeba na lodzie, albo szybko jechać przed...

    Niestety tak na lodo/śniegu koło 70-80km/h trzeba jechać

    > > Starym autem (jak się w końcu nauczyłem wprowadzać go w poślizg
    > > bo się nie dawał) udawało się 6 sekundowe z boku na bok - tylko
    > > po śniego-lodzie, ponad ~7 sek wychowywało że już się następnego
    > > "wahadła" nie dało.
    >
    > RWD można i kwadrans, o ile ktoś ma cierpliwość. ;)

    Tu jedynie kręcić w kółko można kwadrans, tyłem ;)
    Za to bez problemu obrót o 180 stopni przy 50km/h
    360 mi nigdy nie wyszedł ;)


    > > tylko na asfalcie to chyba ze 110 trzeba by jechać żeby się tym
    > > dało rzucić na bok:(
    >
    > Za to przód wpada w poślizg/uślizg znacznie szybciej. :)

    Nie bardzo, tz tak - zależy jeszcze od wersji silnikowej.
    na zakręcie i tak bardziej niż przód to tył się zsuwa troszkę,
    ale to w modelu z najsłabszym silnikiem - 2.0.

    > > Ale znalazłem filmik z tym autem, wygląda jak by się chłopaki
    > > i dziewczyna zrzucili na auto do zepsucia, raczej to wersja
    > > bez 4x4 bo by (chyba) nie psuli:
    > > http://www.youtube.com/watch?v=xYLM4EixudM
    > > http://www.youtube.com/watch?v=7yu-85tXO0o
    >
    > > ale to FWD jeździ bokiem i to dłuuuuuuuuuuugo bokiem :)
    >
    > Na ręcznym zaciąganym rękami? :)

    eee... to chyba bez ręcznego było (nie liczę jakieś tam nawrotki,
    ale te jazdy bokiem 6 sekundowe to zdecydowanie nie ręczny).

    Zresztą ze środka fajnie się czymś takim kieruje jak auto
    leci półbokiem.

    Na lodo-śniegu to już nawet przy ~50km/h się da, na asfalcie
    ostatnio testowałem "nową, starą firmówkę" (wersja 2.5 z lekkim
    małym silnikiem) i mi się zsunęło z pasa na sąsiedni przy 150km/h.

    tz. one jak się się nim rzuci trochę na bok, najpierw leci tył
    a potem całe auto bokiem, z tym że jest to sterowne.
    tylko na asfalcie wszystko dzieje się jakieś 4x szybciej.
    Na lodzie jest "powolne i majestatyczne" ;)
    na asfalcie, "ooo, ooo!!! , dobra starczy!, hamulec".


    pozdrawiam.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 10. Data: 2011-05-21 14:44:36
    Temat: Re: do fanów FWD -- to, czego nigdy nie przeżyjecie
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>


    " Michał" ir89ak$ju7$...@i...gazeta.pl

    > Niestety tak na lodo/śniegu koło 70-80km/h trzeba jechać

    No widzisz. A Panna Mercedes na śniegu z zerową szybkością to robiła. :)
    Można było na parkingu między samochodami niemal na styk manewrować w ten sposób. :)

    >> > Starym autem (jak się w końcu nauczyłem wprowadzać go w poślizg
    >> > bo się nie dawał) udawało się 6 sekundowe z boku na bok - tylko
    >> > po śniego-lodzie, ponad ~7 sek wychowywało że już się następnego
    >> > "wahadła" nie dało.

    >> RWD można i kwadrans, o ile ktoś ma cierpliwość. ;)

    > Tu jedynie kręcić w kółko można kwadrans, tyłem ;)
    > Za to bez problemu obrót o 180 stopni przy 50km/h
    > 360 mi nigdy nie wyszedł ;)

    W FWD 360? Imposible. ;) O 180 -- owszem.
    Bo nie można nadać szybkości początkowej po krzywej -- jedynie po prostej.
    Przód hamuje, dupa leci tam, gdzie jechała przed stratą przyczepności tylnych kół.

    Aby odwrócić się, trzeba zmienić zwrot w tym samym kierunku jazdy
    (na przykład północ-południe zmienić na południe-północ) i raz jeszcze o 180. ;)
    (czyli trzeba zatrzymać się do zera po pierwszych 180)

    >> > tylko na asfalcie to chyba ze 110 trzeba by jechać żeby się tym
    >> > dało rzucić na bok:(

    >> Za to przód wpada w poślizg/uślizg znacznie szybciej. :)

    > Nie bardzo, tz tak - zależy jeszcze od wersji silnikowej.
    > na zakręcie i tak bardziej niż przód to tył się zsuwa troszkę,
    > ale to w modelu z najsłabszym silnikiem - 2.0.

    Cudów nie ma. Te koła wcześniej wpadną w poślizg, które
    napędzają, o ile wszystkie jadą po tej samej nawierzchni.
    Albo te, które hamują. W nożnym lepiej hamują te, które są
    z przodu samochodu, ale przodu wyznaczanego zwrotem kierunku jazdy.
    (jak się jedzie do tyłu -- ,,przednimi'' są tylne) ;)

    A na ręcznym -- wcześniej wpadają w poślizg te koła, na które
    działa hamulec ręczny, a zwykle działa na koła tylnej osi samochodu.


    >> > ale to FWD jeździ bokiem i to dłuuuuuuuuuuugo bokiem :)

    >> Na ręcznym zaciąganym rękami? :)

    > eee... to chyba bez ręcznego było (nie liczę jakieś tam nawrotki,

    Bez ręcznego nie da się, chyba że na spreparowanej nawierzchni.
    Na filmach widać, jak tylne koła stają. Znaczy -- zatrzymują się. ;)

    > ale te jazdy bokiem 6 sekundowe to zdecydowanie nie ręczny).

    Bo inaczej nie da się. 6 sekund to dużo. Wiem, bo mam
    astmę, a 6 sekund to czas wydechu na spirometrach. :)

    > Zresztą ze środka fajnie się czymś takim kieruje jak auto
    > leci półbokiem.

    Ale opony z okrągłych robią się kwadratowe. ;)

    > Na lodo-śniegu to już nawet przy ~50km/h się da, na asfalcie
    > ostatnio testowałem "nową, starą firmówkę" (wersja 2.5 z lekkim
    > małym silnikiem) i mi się zsunęło z pasa na sąsiedni przy 150km/h.

    :) Fajnie było? ;) Bo w RWD przy każdej szybkości nosi dupką
    i fajnie jest też przy każdej szybkości. (bo łatwo to kontrolować)
    Każdy zakręt, każdy łuk, o ile niema ESP itp. :) Dodając lub ujmując
    gazu dodatkowo sterujesz samochodem. W mieście czy poza miastem, na
    dowolnie dużej szybkości. :) (na przykład na 140 km/h)

    > tz. one jak się się nim rzuci trochę na bok, najpierw leci tył
    > a potem całe auto bokiem, z tym że jest to sterowne.

    Aby było sterowALne, musisz trzymać się przednimi kołami jezdni.
    Możesz je skręcać, ale muszą obracać się, nie mogą ślizgać się.
    Jak wpadną w poślizg -- tak zwana kaplica. :) Można próbować
    szczęścia puszczeniem kierownicy -- powinny ustawić się tak,
    aby jechać, ale może zabraknąć czasu. :) Poza tym -- FWD ma
    zwykle inaczej pochylone koła przednie niż RWD i samoistne
    powroty kół są w FWD trudniejsze niż w RWD. Wiele razy
    naciąłem się na to, puszczając kierownicę. :)

    > tylko na asfalcie wszystko dzieje się jakieś 4x szybciej.
    > Na lodzie jest "powolne i majestatyczne" ;)
    > na asfalcie, "ooo, ooo!!! , dobra starczy!, hamulec".

    Ręczny? ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: