  • Data: 2010-03-23 10:48:34
    Temat: Re: do autorów zdjęć z Turcji
    Od: "Kokos" <k...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

    > lepiej nie dorabaić państwa tureckiego, który dokonał ludobójstwa ormian i
    > przejął bezprawnie siłą spory kawał cypru
    >
    >A któryż to naród w swojej historii nigdy nie dokonał nigdy
    >ludobójstwa i nie przejął bezprawnie siłą sporego kawałka czyjegoś
    >terytorium ????
    >
    >Po ludobójstwie Ormian i po przejęciu Cypru było wiele ludobójstw i
    >wiele wrogich przejęć .....

    Nie chodzi o sam fakt zabijania, bo każdy naród brał udział w wojnie czy
    bitwie, tylko o uznanie za ludobójstwo, za zabijanie mniejszości narodowych.
    Nie wiem ile znasz narodów ktore wymordowało 1,5 mln ludzi w 2 lata. Spróbój
    pojechac do Turcji i głośno o tym powiedzieć to wyjedziesz na noszach albo
    nie wrócisz.