    From: "ToMasz" <t...@u...poczta.fm>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: długie abo znowu na topie
    Date: Mon, 24 Aug 2009 21:59:36 +0200

    Użytkownik "Ra" <a...@a...com> napisał w wiadomości
    news:h6ue67$cho$1@node1.news.atman.pl...
    > jakie jest wasze zdanie na tematch 2,3 letnich lojalek ?
    > przeglądając fora w poszukiwaniu informacji o htc hero widzę że chyba
    > wszyscy bez mrugnięcia okiem podpisują 2,3 letnie abo w play'u
    > Teoretycznie wygląda to nieźle koszt abo to mniej więcej koszt telefonu i
    > to w ratach i jeszcze darmowe minuty do tego. Tylko kiedyś obiecałem sobie
    > nigdy więcej lojalek dłuższych niż rok. Pamiętam do dziś jak po roku
    > miałem starą trzeszczącą motorolę z beznadziejnym wyświetlaczem, płaciłem
    > za minutę 1.98 gdy na karcie było to coś ok 70gr i perspektywę kolejnego
> [...]

    widzisz.. bo z pewnego punktu widzenia, nas mozna podzielić na 2 kategorie.
    Ludzi którzy telefonu uzywają bo muszą i takich którzy chcą go uzywać jak
    najtaniej sie da. Ci pierwsi kupią/wezmą/podpiszą umowę najkożystniejsszą
    _na dzisiaj_ i koniec. Następna analiza ryknu, za 2 lub 3 lata. druga częśc
    bedzie analizować rynek na bierząco, czekając na dzien babci lub naste
    urodziny ery. zazwyczaj w tanszych abonamentach bez super promocji zapłacisz
    wiecej za abo+telefon niz w prepaidzie, ale tylko zazwyczaj, nie zawsze.
    Niewiem iel kosztuje Twoj "hero" ale moze trzeba poczekać 3 miesiace aż
    stanieje?
    Ja również boje sie "przeceny" rozmów po 11 miesiacach. JEdnak to lekka
    fobia. Jeśli teraz pasuje Ci płacic po np. 25groszy to za 11 miesiecy nie
    będziesz miał drożej. a ze reszta będzie płacić połowe z tego? trudno. Weź
    "zetafon" to niby taki abonament, ale jednak rozmowy tanieją. Tej zalety
    często ludzie nie dostrzegają.

    ToMasz