eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodydlaczego nie warto jeździć szybkoRe: dlaczego nie warto jeździć szybko
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: dlaczego nie warto jeździć szybko
    Date: Fri, 23 Oct 2015 20:46:34 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 46
    Message-ID: <n0dva8$b6o$1@node1.news.atman.pl>
    References: <X...@l...net>
    <562a2632$0$9569$65785112@news.neostrada.pl>
    <4038582304$20151023151857@squadack.com>
    <562a40d5$0$8372$65785112@news.neostrada.pl>
    <6619237623$20151023162826@squadack.com> <op.x6yrdawsctg864@hopeit>
    <8932573725$20151023173748@squadack.com> <op.x6yvmwqdctg864@hopeit>
    <5376814295$20151023201934@squadack.com>
    NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=windows-1250; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1445625992 11480 83.142.198.226 (23 Oct 2015 18:46:32
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 23 Oct 2015 18:46:32 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/38.2.0
    In-Reply-To: <5376814295$20151023201934@squadack.com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2570850
    [ ukryj nagłówki ]

    On 23.10.2015 20:19, RoMan Mandziejewicz wrote:
    > Hello SW3,
    >
    > Friday, October 23, 2015, 6:19:34 PM, you wrote:
    >
    >>> Osobówką zawrócisz na raz. Ewentualnie zahaczysz odrobinę o zielone.
    >> Szerokość pasa ruchu to 3,5 lub 3,75,
    >
    > Na autostradzie raczej 4m

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Autostrady_i_drogi_eks
    presowe_w_Polsce#Parametry_techniczne

    3,75

    >> pasa awaryjnego 2,5 lub 3.
    >
    > 3m

    tak - 3m

    >> Razem (2 pasy + pas awaryjny) wychodzi od 9,5 do 10,5.
    >
    > 11m

    10,5m (mówimy o tych poważnych czyli na 140km/h). Mój samochód ma
    średnicę zawracania powyżej 12m i raczej na raz nie zawróci. Jak miałbym
    już kombinować z zawracaniem, to najpierw bym na wstecznym ustawił się
    na awaryjnym skośnie, a potem zawracał. Ale nie wiem czy w stresie bym
    na to wpadł, a i to wcale sukcesu nie gwarantuje. A jak już ktoś wjechał
    pod prąd to statystycznie orłem to on nie będzie:)

    >> Po za tym nie każdy będzie to w stanie z góry ocenić a jak dojedzie do
    >> bariery i okaże się, że jednak musi cofnąć...
    >
    > Bezpieczniej cofnąć pól metra czy kilometry jechać pod prąd?

    Nikt nie postulował jazdy na pałę pod prąd, a raczej na wstecznym po
    awaryjnym. I nie kilometry, no chyba że ktoś wczesniej "kilometry" pod
    prąd przejechał nim się zorientował. Jeśli tak, to świadczy to raczej
    słabo o jego rozgarnięciu i powinien raczej wybrać zjazd na awaryjny i
    czekanie na pomoc, bo cokolwiek zrobi, to pewnie mu to słabo wyjdzie.
    Więc niech lepiej zjedzie, dobrze oznaczy miejsce trójkątem i czeka na
    fachowców;)

    Shrek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: