  • Data: 2015-10-23 20:46:34
    Temat: Re: dlaczego nie warto jeździć szybko
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 23.10.2015 20:19, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Na autostradzie raczej 4m

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Autostrady_i_drogi_eks
    presowe_w_Polsce#Parametry_techniczne

    3,75

    > 3m

    tak - 3m

    > 11m

    10,5m (mówimy o tych poważnych czyli na 140km/h). Mój samochód ma
    średnicę zawracania powyżej 12m i raczej na raz nie zawróci. Jak miałbym
    już kombinować z zawracaniem, to najpierw bym na wstecznym ustawił się
    na awaryjnym skośnie, a potem zawracał. Ale nie wiem czy w stresie bym
    na to wpadł, a i to wcale sukcesu nie gwarantuje. A jak już ktoś wjechał
    pod prąd to statystycznie orłem to on nie będzie:)

    > Bezpieczniej cofnąć pól metra czy kilometry jechać pod prąd?

    Nikt nie postulował jazdy na pałę pod prąd, a raczej na wstecznym po
    awaryjnym. I nie kilometry, no chyba że ktoś wczesniej "kilometry" pod
    prąd przejechał nim się zorientował. Jeśli tak, to świadczy to raczej
    słabo o jego rozgarnięciu i powinien raczej wybrać zjazd na awaryjny i
    czekanie na pomoc, bo cokolwiek zrobi, to pewnie mu to słabo wyjdzie.
    Więc niech lepiej zjedzie, dobrze oznaczy miejsce trójkątem i czeka na
    fachowców;)

    Shrek