-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: dlaczego nie warto jeździć szybko
Date: Fri, 23 Oct 2015 19:50:14 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 26
Message-ID: <n0ds0k$7qb$1@node1.news.atman.pl>
References: <X...@l...net>
<562a2632$0$9569$65785112@news.neostrada.pl>
<4038582304$20151023151857@squadack.com>
<562a40d5$0$8372$65785112@news.neostrada.pl>
<6619237623$20151023162826@squadack.com>
NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1445622612 8011 83.142.198.226 (23 Oct 2015 17:50:12
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 23 Oct 2015 17:50:12 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
Thunderbird/38.2.0
In-Reply-To: <6619237623$20151023162826@squadack.com>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2570847
[ ukryj nagłówki ]On 23.10.2015 16:28, RoMan Mandziejewicz wrote:
> Zawrócenie w tej sytuacji
> odbywa się przy pełnej widoczności nadjeżdżających pojazdów i jest
> najmniej groźnym manewrem.
No bym polemizował. 200km/h nie jest jakimś nadspodziewanym wynikiem na
autostradzie. Pewnie więcej niż połowa z nas tyle czasem jechała. to
60m/s. Powiedzmy, że miałeś widoczność na 600 metrów - dalej to już
ciężko ścigacza zauwazyć. 10 sekund - szału nie ma. Tym bardziej jak
zastawisz bryką dwa pasy przy zawracaniu. Ponadto dodajmy, że jak ktoś
już się wbija na autostradę pod prąd, to statystycznie mistrzem
kierownicy to on nie jest, więc i zawracanie w stresie nie jest tą
umiejętnoscią, którą powinien wpisać w CV;)
Z drugiej strony skoro przejechał powiedzmy 2km, to było to o rząd
wiekości bardziej niebezpieczne. Z trzeciej strony może już limit
szczęścia wyczerpał. Z ostatniej strony "powinno się udać" to pewnie
drugi najpopularniejszy zwrot za "potrzymaj mi piwo" przed zrobiciem
nagrody darwina.
Ja bym zjechał na awaryjny i chyba wycofał na awaryjnych. Jak się nie
da, to awaryjne, trójkąt i telefon po assistance. I to jest pewnie
jedyne tak naprawdę słuszne i praworządne rozwiązanie;)
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
- 23.10.15 20:03 LEPEK
- 23.10.15 20:19 RoMan Mandziejewicz
- 23.10.15 20:46 Shrek
- 23.10.15 22:35 Bolko
- 23.10.15 22:43 Marcin N
- 24.10.15 13:50 cef
- 24.10.15 14:08 PiteR
- 25.10.15 22:56 Adam Wysocki
- 26.10.15 16:10 SW3
- 26.10.15 19:00 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
Najnowsze wątki
- 2024-11-16 Łódź => Frontend Engineer (Three.js) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-11-16 Żerniki => Starszy specjalista ds. księgowości/ Samodzielny księgo
- 2024-11-16 Pruszków => Team Leader (PHP+React) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Senior Cloud Consultant (AWS) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Sitecore Developer <=
- 2024-11-16 Akta sprawy Kajetan Poznański
- 2024-11-16 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-11-16 Warszawa => Account Manager - Sprzedaż Usług Rekrutacyjnych <=
- 2024-11-16 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-11-15 Google Play
- 2024-11-15 Szybcy i wściekli
- 2024-11-16 Opis produktu z Aliexpress
- 2024-11-15 No proszę, a śmialiście się z hindusów.
- 2024-11-14 Zewnętrzne napięcie referencyjne LM385 1,2V -> 100mV dla ICL7106, Metex M-3800