-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: dlaczego nie warto jeździć szybko
Date: Fri, 23 Oct 2015 19:50:14 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 26
Message-ID: <n0ds0k$7qb$1@node1.news.atman.pl>
References: <X...@l...net>
<562a2632$0$9569$65785112@news.neostrada.pl>
<4038582304$20151023151857@squadack.com>
<562a40d5$0$8372$65785112@news.neostrada.pl>
<6619237623$20151023162826@squadack.com>
NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1445622612 8011 83.142.198.226 (23 Oct 2015 17:50:12
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 23 Oct 2015 17:50:12 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
Thunderbird/38.2.0
In-Reply-To: <6619237623$20151023162826@squadack.com>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2570847
[ ukryj nagłówki ]On 23.10.2015 16:28, RoMan Mandziejewicz wrote:
> Zawrócenie w tej sytuacji
> odbywa się przy pełnej widoczności nadjeżdżających pojazdów i jest
> najmniej groźnym manewrem.
No bym polemizował. 200km/h nie jest jakimś nadspodziewanym wynikiem na
autostradzie. Pewnie więcej niż połowa z nas tyle czasem jechała. to
60m/s. Powiedzmy, że miałeś widoczność na 600 metrów - dalej to już
ciężko ścigacza zauwazyć. 10 sekund - szału nie ma. Tym bardziej jak
zastawisz bryką dwa pasy przy zawracaniu. Ponadto dodajmy, że jak ktoś
już się wbija na autostradę pod prąd, to statystycznie mistrzem
kierownicy to on nie jest, więc i zawracanie w stresie nie jest tą
umiejętnoscią, którą powinien wpisać w CV;)
Z drugiej strony skoro przejechał powiedzmy 2km, to było to o rząd
wiekości bardziej niebezpieczne. Z trzeciej strony może już limit
szczęścia wyczerpał. Z ostatniej strony "powinno się udać" to pewnie
drugi najpopularniejszy zwrot za "potrzymaj mi piwo" przed zrobiciem
nagrody darwina.
Ja bym zjechał na awaryjny i chyba wycofał na awaryjnych. Jak się nie
da, to awaryjne, trójkąt i telefon po assistance. I to jest pewnie
jedyne tak naprawdę słuszne i praworządne rozwiązanie;)
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
- 23.10.15 20:03 LEPEK
- 23.10.15 20:19 RoMan Mandziejewicz
- 23.10.15 20:46 Shrek
- 23.10.15 22:35 Bolko
- 23.10.15 22:43 Marcin N
- 24.10.15 13:50 cef
- 24.10.15 14:08 PiteR
- 25.10.15 22:56 Adam Wysocki
- 26.10.15 16:10 SW3
- 26.10.15 19:00 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
- USB -> jack
- Kupcie sobie nowoczesne auto
- Linie zatrzymania
- Obostrzenia
- Przyczyna piszczenia...
- Co to k jest?
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
Najnowsze wątki
- 2024-07-13 256 świadków nie ma racji
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=