-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!cyclone01.ams2.highwinds-media.com!voer-me.highwinds-media.com!peer01.am1
!peering.am1!peer04.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-
02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!no
t-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <X...@l...net>
<562a2632$0$9569$65785112@news.neostrada.pl>
<4038582304$20151023151857@squadack.com>
<562a40d5$0$8372$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <562a40d5$0$8372$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: dlaczego nie warto jeździć szybko
Date: Fri, 23 Oct 2015 16:25:08 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 36
Message-ID: <562a434a$0$9558$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.27.154.6
X-Trace: 1445610314 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 9558 83.27.154.6:56794
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Body-CRC: 1015094740
X-Received-Bytes: 2460
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2570824
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Marcin N" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:562a40d5$0$8372$6...@n...neostrada
.pl...
W dniu 2015-10-23 o 15:18, RoMan Mandziejewicz pisze:
>>> Zatrzymać się. Wsteczny. I jazda. Przecież to tylko kawałek na
>>> wstecznym
>>> do przejechania. Niech to będzie 1-2 km (jeśli ktoś jest ofiarą
>>> losu i
>>> nie zorientował się wcześniej). 1 km na wstecznym (niech będzie 15
>>> km/h)
>>> to są 4 minuty. W miarę bezpieczne minuty.
>
>> Bardzo zły pomysł. Jeden i drugi. Przecież wystarczy normalnie
>> pojechać we właściwym kierunku jazdy.
>Jeśli jest pusto po horyzont to oczywiście nie ma co dyskutować,
>tylko trzeba zawrócić. Jeśli natomiast ruch jest - to cofanie na
>pasie
a nalezy raczej przyjac, ze jest.
Ale wtedy nawet zjazd na pas awaryjny jest pewnym problemem.
>awaryjnym jest 100x bezpieczniejsze niż pchanie się pod prąd przez 20
>km.
Hm, w zasadzie jazda po pasie awaryjnym powinna byc bezpieczna, nawet
pod prad.
Ja u w vectrze do tylu mam widocznosc zadna, to nie jestem pewien czy
takie 2 km bylyby bezpieczniejsze.
Tylko ... pas awaryjny moze miejscami znikac. I co wtedy ?
To juz lepiej sie od razu wycofac.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 23.10.15 16:28 RoMan Mandziejewicz
- 23.10.15 16:30 Gof
- 23.10.15 16:32 Gof
- 23.10.15 16:34 Gof
- 23.10.15 16:47 SW3
- 23.10.15 17:25 Budzik
- 23.10.15 17:37 RoMan Mandziejewicz
- 23.10.15 17:49 x
- 23.10.15 17:56 PiteR
- 23.10.15 18:19 SW3
- 23.10.15 19:39 Shrek
- 23.10.15 19:50 Shrek
- 23.10.15 20:03 LEPEK
- 23.10.15 20:19 RoMan Mandziejewicz
- 23.10.15 20:46 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
Najnowsze wątki
- 2024-12-28 Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- 2024-12-29 Pomiar amplitudy w zegarku mechanicznym
- 2024-12-28 Antyradar
- 2024-12-28 Deweloper przegral w sadzie musi zwrócic pieniądze Posypia sie kolejne pozwy?
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-28 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-28 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-28 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2024-12-28 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-12-28 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-28 ale zawziętość i cierpliwość
- 2024-12-27 most kilometrowy
- 2024-12-27 Dyplomaci a alkomaty