  • Data: 2012-06-23 10:28:36
    Temat: Re: dlaczego nie w203/T203 270CDI?
    Od: "Przembo" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    *scobowski* w wiadomości news:js0b9d$7vl$1@mx1.internetia.pl napisał(a):
    > Trochę już rzygam audi ;) no i w zakładanym przedziale cenowym będzie
    > bliższe 10 lat niż 5-ciu (fakt, merol też)

    Od 5cio letniego Focusa itp wolałbym nawet 15 letnie Audi, a odpowiednia
    wersja Audi będzie czasem sporo droższa ;-)

    > Zasugerowałeś się tym 1,6HDI. Nie pisałem, że musi być dizel (choć
    > spalanie nie jest bez znaczenia)

    A jak się zapatrujesz na LPG, jeśli jesteś na nie to nie czytaj dalej bo
    spalanie w mieście moich propozycji to 14-16 l LPG... z drugiej strony
    kurduple turboklekoty w kompktach też pala 7-8l ON więc na jedno wychodzi.

    > Z drugiej strony - praktycznie nie przywozi się do kraju benzyniaków, nie
    > ma za bardzo z czego wybierać.

    Powyższe jest prawdą jeśli patrzysz na pojemności ~2.0. W przypadku modeli w
    których były większe silniki można już coś znaleźć.
    Z własnego doświadczenia mogę powiedzieć że silniki BMW są bardzo
    ekonomiczne, przyśpieszenie 525 to około 8s AFAIR, a zadbane E39 lub
    odpowiednik W203 czyli E46 kupisz w swoim budżecie bez problemu, a przy
    okazji okaże się że spala to tyle co jakieś podłe 2.0, jednak w
    przeciwieństwie do niego choć jedzie.
    Druga dość dobra opcja to Mondeo 2.0 lub któreś V6

    > a to źle ;> sugerowałem sie relatywnie wysokim momentem (coś ca 350Nm)

    Ja jak kupowałem auto to też zwracałem uwagę na osiągi i jak to się
    skończyło? Autem które przyśpiesza od 100 do 200 niewiele dłużej niż od 0 do
    100, permanentnym bananem na twarzy i spalaniem... no tu mie ma się czym
    chwalić/żalić. Może spraw sobie coś co ma poniżej 10s do setki, to i tak nie
    jest zły wynik, poza tym wydaje mi się że takie 270cdi i tak będzie się
    zbierać ;-)

    Pozdr