    From: MrJiNks <m...@b...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: dlaczego nie ma takiego aparatu?
    Date: Mon, 27 Apr 2009 15:29:25 +0200

    Marcin Debowski pisze:

    > Pewnie do obu grup. Zresztą żywotność tanich kompaktów chyba jakaś
    > zastraszająca nie jest. Spodziewałbym się, ze dużo więcej niż połowa
    > sprzedanych po jakiś 5ciu latach nie żyje. Poza tym ceny w tej grupie
    > robią się przystepniejsze tak, ze dochodzi też chęć wymiany na coś
    > nowszego nawet jeśli stare jest nadal ok. W praktyce rotacja sprzętu może
    > tu wynosić 2-3 lata.

    Moje SONY DSC-P52 żyje już z 7 lat i dopiero teraz przymierzam się do
    zakupu czegoś bardziej zaawansowanego;). Idealnego aparatu nie będzie
    nigdy do wszystkich zastosowań, to byłby strzał w stopę dla firmy, które
    takie coś wyprodukuje(zapewne się da).
    Co do przemyśleń - dumam na Panasonikiem TZ7 jako następcy tego Soniaka,
    lub jak zrezygnuję z kręcenia filmów to będzie to tanie lustro K-M z
    kitem + jakimś 50mm i tyle?

    JiNx