  • Data: 2009-04-27 00:14:49
    Temat: Re: dlaczego nie ma takiego aparatu?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 26.04.2009 Mateusz Ludwin <n...@s...org> napisał/a:
    > Mnie zawsze zastanawiało co innego - czy tzw. Biedronkowy konsument wymienia
    > po jakimś czasie aparat na inny? Czy też firmy kierują swoją ofertę do ludzi
    > którzy jeszcze nie mają idiotenkamery?

    Pewnie do obu grup. Zresztą żywotność tanich kompaktów chyba jakaś
    zastraszająca nie jest. Spodziewałbym się, ze dużo więcej niż połowa
    sprzedanych po jakiś 5ciu latach nie żyje. Poza tym ceny w tej grupie
    robią się przystepniejsze tak, ze dochodzi też chęć wymiany na coś
    nowszego nawet jeśli stare jest nadal ok. W praktyce rotacja sprzętu może
    tu wynosić 2-3 lata.

    --
    Marcin