  • 41. Data: 2010-08-17 08:27:01
    Temat: Re: dlaczego nie Stilo - doradzcie
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "BM" napisał w wiadomości:

    > Tu nie chodzi o cene, ale o stan... bo co z tego, ze w PL taka sama cena
    > jak 90% walone i z kreconym przebiegiem.

    A Niemcy nie kręcą i u nich nie ma wypadków samochodowych, tak ?

    Poza tym programy do korekcji liczników czyjej są najczęściej produkcji ?
    ;-)

    --
    Bugatti

  • 42. Data: 2010-08-17 08:36:19
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Agent" <w...@o...ue> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "MZ" <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > A nie lepiej po prostu zapytac zony co jej się podoba? Ona wybierze marke
    > i moze kolor a ty silnik i wyposażenie :)

    Oj, to jest stąpanie po kruchym lodzie...

    Jurand.

  • 43. Data: 2010-08-17 09:06:06
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Jurand" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Agent" <w...@o...ue> napisał w wiadomości

    > Oj, to jest stąpanie po kruchym lodzie...

    Wiem. Moja ciągle mi gada o alfie romeo albo mini morisie.

  • 44. Data: 2010-08-17 09:24:53
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    > Użytkownik "Jurand" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Wiem. Moja ciągle mi gada o alfie romeo albo mini morisie.

    Moja też była Mini zachwycona. Zrobiliśmy prostą rzecz - komis, jazda
    próbna. Jak trochę ją wytrzęsło po wybojach (Mini jest zajebiście niewygodny
    na naszych drogach), to się światopogląd sam zmienił. Natomiast fajnym
    kobiecym autem, nie sprawiającym problemów eksploatacyjnych, jest VW Beetle.
    Można toto kupić już za niecałe 20 tysięcy, wszystko w zawieszeniu pasuje z
    Golfa IV, jest o niebo wygodniejszy i większy w środku od Mini i nawet z
    90-konnym 1.9 TDI bardzo fajnie zasuwa.

    Jurand.

  • 45. Data: 2010-08-17 09:40:05
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-08-17 07:07, Agent pisze:

    > A nie lepiej po prostu zapytac zony co jej się podoba? Ona wybierze
    > marke i moze kolor a ty silnik i wyposażenie :)
    Nie lepiej. Żonie się podobała Alfa 145, uległem i powiedzmy że to była
    trudna miłość:) Aktualnie podoba jej się Ford Fusion (nie, nie, nie!),
    Nissan "kaszka" (cenowo nie ogarniam, poza tym nie uważam że potrzebuje
    czołgu do miasta) i inne takie..więc może jednak ja coś znajdę:) Żona
    wybrała kolor (oczywiście czerwony) i na tym koniec decyzji.

    --
    MZ

  • 46. Data: 2010-08-17 09:45:01
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    > Zdecydowanie bramka nr 2. Wobec tego zaczynam szukać ... Dzięki
    > wszystkim za rady.

    civic'i za to rdzewieją dość szybko.

  • 47. Data: 2010-08-17 09:47:38
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "andreas" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "MZ" <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ona i tak zawsze będzie manualna, bo sposób działania wszelkiego rodzaju
    > automatycznych regulatorów temperatury (klima, żelazko, podgrzewacz do
    > mleka dla dziecka) jest zbyt skomplikowany dla przeciętnej kobiety.

    manual też bywa ciężki do ogarnięcia. Moja mi mówi ze auto słabo grzeje w
    zimie mimo ze ogrzewanie ma na maks. Idę zobaczyc co sie tam dzieje a tam
    wentylator na 0 :)

  • 48. Data: 2010-08-17 10:02:06
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    > Użytkownik "MZ" <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > civic'i za to rdzewieją dość szybko.

    To zależy - poza tym jest to rdzewienie nieupierdliwe, ogranicza się do
    rantów tylnych błotników oraz krawędzi maski z przodu. Naprawiasz to
    wszystko za c.a. 600-800 PLN i masz na parę lat spokój.

    Jurand.

  • 49. Data: 2010-08-17 10:07:50
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    Bugatti pisze:
    >Ale zwykłe oferty stoją na podobnych cenach
    > jak polskie.

    przecież nie jedziesz do Niemiec żeby kupić tanio, a żeby kupić dobrze.

    --
    krzysiek82

  • 50. Data: 2010-08-17 10:08:32
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    BM pisze:
    > Tu nie chodzi o cene, ale o stan... bo co z tego, ze w PL taka sama cena jak
    > 90% walone i z kreconym przebiegiem.

    dokładnie, co oczywiście nie znaczy że Niemcy mają same super auta w
    super stanie, ale łatwiej trafić na rodzynka :)

    --
    krzysiek82