  • 21. Data: 2010-08-16 19:32:54
    Temat: Re: dlaczego nie Stilo - doradzcie
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-08-16 19:17, Jurand pisze:
    > Odpowiedź nasuwa się jedna - Honda Civic 3-drzwiowa (japonia) 1.4 iS.
    > Samochód, przy którym zapomnisz o awariach.
    Tylko że starsze niż planuję (znalazłem na allegro roczniki 97 i 98) i z
    klimą trudno znaleźć. Ogólnie wyposażone słabo (fakt ze mniej bajerów
    równa się mniej problemów, ale jednak...)

    --
    pozdrawiam
    MZ

  • 22. Data: 2010-08-16 19:37:29
    Od: "BM" <n...@p...pl>

    > Do Niemiec juz się nie opłaca jechać...no chyba że znasz kogoś w
    > tamtejszych
    > ubezpieczalniach to wtedy tak. Ale zwykłe oferty stoją na podobnych cenach
    > jak polskie.

    Tu nie chodzi o cene, ale o stan... bo co z tego, ze w PL taka sama cena jak
    90% walone i z kreconym przebiegiem.

    --
    Pozdrawiam, BM

  • 23. Data: 2010-08-16 21:00:59
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "MZ" <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Tylko że starsze niż planuję (znalazłem na allegro roczniki 97 i 98) i z
    > klimą trudno znaleźć. Ogólnie wyposażone słabo (fakt ze mniej bajerów
    > równa się mniej problemów, ale jednak...)

    Ładnego Civica z 2000 roku, w wersji z klimą, abs i elektryką i nie bitego,
    kupisz w cenie do 15 tysięcy.
    Samochody. Teraz pytanie - wolisz nowszego psuja Stilo, z bajerami, które
    jako pierwsze będą najbardziej upierdliwe, czy samochód, który jeździ,
    jeździ i jeździ, a Ty tylko lejesz paliwo?

    Jurand.

  • 24. Data: 2010-08-16 21:04:15
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-08-16 21:00, Jurand pisze:

> [...]
    > które jako pierwsze będą najbardziej upierdliwe, czy samochód, który
    > jeździ, jeździ i jeździ, a Ty tylko lejesz paliwo?

    Zdecydowanie bramka nr 2. Wobec tego zaczynam szukać ... Dzięki
    wszystkim za rady.

    --
    pozdrawiam
    MZ

  • 25. Data: 2010-08-16 21:12:01
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Mon, 16 Aug 2010 15:05:09 +0200, MZ napisał(a):

    > Proszę o opinie, zwłaszcza posiadaczy takowego. Opinie bazujące na tym,
    > że to "na ef" znam, przyjąłem do wiadomości, możemy pominąć. Do wydania
    > jakieś 20k. Da się w tej cenie kupić coś sensownego z tego modelu?

    Osobiście jechałem 2 razy jako pasażer, i byłem zadowolony, ale kolega
    który go posiada (2005 rok JTD) zawsze jak przyjdzie zima i mrozy w
    okolicach -20 ma tydzień wolnego bo diesel "zamarza". Osobiście nie wiem
    czy coś ma tam zepsute czy ten typ tak ma. Tankuje na markowych stacjach
    wiec o "lewym" paliwie raczej mowy nie ma.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [Astra G '1,6 16V] [SY]

  • 26. Data: 2010-08-16 21:16:03
    Od: DoQ <p...@g...com>

    MZ pisze:
    > przymierzam się do zwiększenia domowej stajni maszyn o auto dla żony, na
    > dojazdy do pracy. Po przemyśleniach i lekturze zacząłem celować we 3
    > drzwiowego hatchbacka Fiata Stilo 1.9JTD. Oto dlaczego mi się zdaje, że
    > będzie OK.

    Mam mechanika ktory pracowal 12lat w Carserwisie - nie bierz STILO,
    sypie sie tam wszystko - taka ma opinie.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 27. Data: 2010-08-16 21:36:03
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Waldek Godel pisze:

    > świec, wariatorów, cewek wn, kabli wn, sond lambda, katalizatorów itp...

    Padaja za to turbiny, wtryskiwacze, pompy (drogie:), fapy/dpfy itp cuda.
    Nowe benzyny nie maja kabli WN, kopulek itp.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 28. Data: 2010-08-16 21:41:37
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-08-16 21:36, DoQ pisze:

    > Padaja za to turbiny, wtryskiwacze, pompy (drogie:), fapy/dpfy itp cuda.
    > Nowe benzyny nie maja kabli WN, kopulek itp.

    Ale mają coraz częściej turbiny, są coraz mocniej wyżyłowane. A wszystko
    w imię jakże modnego downsizingu. Jeszcze trochę i benzynowe 2-3 litry,
    będą tylko w luksusowych autach pokroju s-klasy czy serii 7.
    W kompaktach standardem będzie 1.0-1.2L i 100-150KM, w klasie średniej
    będzie zawrotne 1.4-1.6L i 200+ KM.
    Zmienić to może tylko i wyłącznie, zdelegalizowanie działalności
    wszelkich organizacji ekofaszystowskich. A na to, żaden rząd nie
    pójdzie, sorry. :(

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 29. Data: 2010-08-16 21:45:59
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 16 Aug 2010 21:36:03 +0200, DoQ napisał(a):

    > Padaja za to turbiny, wtryskiwacze, pompy (drogie:), fapy/dpfy itp cuda.

    fiordy, zapomniałeś o fiordach...

    PS ostatnio lansowane tu turbobenzyny zapewne nie będą mialy problemów ze
    sprężarkami, zwłaszcza, że taki 1.4 TSI ma ich dwie..

    Co do filtra cząsteczek - nie wiem jak można uszkodzić sitko, ale owszem,
    są ludzie którzy dają sobie wmówić, że się da. Co do wtrysków - odkąd
    udupiono sporo mafii paliwowej, jakoś uspokoiło się też z wtryskami, no
    chyba że chodzi o typowy cudowny dziesięcio- lub piętnastoletni wytwór
    faszystowskiej techniki, jeżdzony przez dziadka Helmuta tylko do kirche w
    niedzielę (i to palmową), co zapewne spowodowało genialny przebieg 160 kkm
    po 15 latach, a resztki kremowego lakieru pod gumami, to zabezpieczenie
    antykorozyjne.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 30. Data: 2010-08-16 21:51:41
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Waldek Godel pisze:
    > fiordy, zapomniałeś o fiordach...

    Pisze jak to wyglada z perspektywy serwisow PSA, obecnie urzeduje w VAGu
    wiec tez conieco widze - jak wiesz lepiej, to juz twoja sprawa...

    Pozdrawiam
    Pawel