  • Data: 2009-04-10 19:44:03
    Temat: Re: dlaczego PLAY jest tak denny?
    Od: perszing <m...@w...pl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > w orange ten telefon ustawił się automatycznie po pobraniu konfiguracji,
    > w erze ustawiałem ręcznie i też nie było problemu. Problemem jest strona
    > www PLAY na której nawet nie jest podana ręczna konfiguracja wap i mms
    > (chyba że gdzieś w milionowej zakładce a nie w "konfiguracji telefonu")
    >
    > ach... i zapomniałbym:
    >
    > 6. wybieram numer do kogoś... za pierwszym razem jest "brak sieci" lub
    > sygnał rozłączenia połączenia. Patrzę na wyświetlacz - wszystkie kreski.
    > Wybieram ponownie numer - OK.

    A przypadkiem nie pomyliles Playa z Era? Przeciez to Era w porownaniu do
    Playa ma kiepska przeflaszowana strone, na ktorej ciezko cos znalezc.
    Rowniez jakosc polaczen w Erze pozostawia wiele do zyczenia. Czesto
    podczas rozmowy slychac jakies poglosy, pierdy, piski - o czym zreszta
    jeszcze niedwano skarzylem sie na tej grupie. Te objawy tez sa typowe
    dla przeladowanej Ery.

    p.