  • Data: 2009-04-12 11:15:05
    Temat: Re: dlaczego PLAY jest tak denny?
    Od: "SDD" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ALEX Przekliniak" <k...@s...us> napisał w wiadomości
    news:grpqrq$8pi$1@inews.gazeta.pl...

    > W Plusie to normalka. Ja miałem jeszcze większy kabaret.

    Gadacie jak eskimos narzekajacy na zimny namiot i beduin na zbyt szybko
    roztapiajace sie igloo.
    W jednej miejscowosci pierdoli sie Orange, w innej Pluas a w jeszcze innej
    Era.
    Generalizowanie jak widac nie ma sensu. Kazdy musi przetestowac BTS-y oraz
    node-b w odwiedzanych najczesciej przez siebie lokalizacjach. Opieranie sie
    na opinii innych bez uwzglednienia roznic lokalizacyjnych jest bez sensu.

    Pozdrawiam
    SDD