-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: kamil <k...@s...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: dla tych co już słyszą dwumasę...
Date: Tue, 24 Apr 2012 11:26:59 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 24
Message-ID: <jn5v5j$pjf$1@inews.gazeta.pl>
References: <4f96413a$0$1302$65785112@news.neostrada.pl>
<jn5h7v$ed5$1@node2.news.atman.pl> <jn5ni5$18uu$1@news2.ipartners.pl>
<4f967d88$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
<jn5uo1$gvf$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: gateway.moredun.ac.uk
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1335263219 26223 194.80.173.254 (24 Apr 2012 10:26:59 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 24 Apr 2012 10:26:59 +0000 (UTC)
X-User: radnor
In-Reply-To: <jn5uo1$gvf$1@node2.news.atman.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:11.0) Gecko/20120327
Thunderbird/11.0.1
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2445717
[ ukryj nagłówki ]On 24/04/2012 11:19, AZ wrote:
> On 04/24/2012 12:16 PM, to wrote:
>>
>> To wymysł i to kretyński, służący głównie pomyślnemu przejściu testów
>> czystości spalin przez nowe auto. Nikogo nie obchodzi jaki będzie koszt
>> ekologiczny zasrania całego silnika gęstą mazią po 100 tys. km czy więcej
>> albo długotrwałego jeżdżenia na nieoptymalnej mieszance w przypadku
>> nieszczelności EGR czy jego wadliwego działania (co zwykle wcale nie jest
>> takie oczywiste).
>>
>> Kanały ssące w głowicy po ok. 100 tys. km pracy z EGR wyglądają mniej
>> więcej tak: http://img27.imageshack.us/img27/264/86821595.jpg
>>
> Nie stać Cię i dorabiasz ideologie!
Nic, tylko kupić Poldka z gaźnikiem.
--
Pozdrawiam,
Kamil
http://bynajmniej.net
Następne wpisy z tego wątku
- 24.04.12 12:44 AZ
- 24.04.12 14:19 kamil
- 24.04.12 14:37 z
- 24.04.12 14:49 Tomasz Pyra
- 24.04.12 14:54 Czeslawek
- 24.04.12 15:16 RoMan Mandziejewicz
- 24.04.12 15:18 z
- 24.04.12 15:30 Tomasz Pyra
- 24.04.12 15:42 kamil
- 24.04.12 15:47 kamil
- 24.04.12 15:47 RoMan Mandziejewicz
- 24.04.12 15:57 kamil
- 24.04.12 16:07 Czeslawek
- 24.04.12 16:09 kamil
- 24.04.12 16:46 Arek
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=