  • 1. Data: 2010-03-25 18:19:46
    Temat: dinksy na miniusb i takie tam
    Od: "Lukasz Sczygiel" <p...@p...onet.pl>

    Czy gdzies znajde BT na miniusb?
    Jak wrzucilem w pazegro to dostalem kupe BT na usb ale na zwykle zlacze usb a
    nie na to mniejsze.
    Jestem swiadom ze te mniejsze gniazdka usb sa malo popularne ale mialem nadzieje
    ze chociaz jedna sztuke taka znajde a tu posocha okropna.

    No i drugie pytanie:

    Czy gdzieś znajde kamerke usb ale taka okropnie kompaktowa.
    Cos w rodzaju:
    http://allegro.pl/item974933835_kamera_aparat_fotogr
    aficzny_i_pendrive_w_jednym.html
    ale o lepszych parametrach.

    I jako bonus, czy te sieciowki na usb sie od siebie czyms roznia?
    Mam taka i dziala srednio (1-2MB/sek) Czy jak kupie inna np taka
    http://allegro.pl/item958924823_karta_sieciowa_na_us
    b_2_0_fast_ethernet_vivanco.html
    to bedzie jakas roznica?

    --
    Lukasz Sczygiel

  • 2. Data: 2010-03-27 12:16:19
    Temat: Re: dinksy na miniusb i takie tam
    Od: Radosław Sokół <R...@g...one.pl>

    W dniu 2010-03-25 19:19, Lukasz Sczygiel pisze:
    > Czy gdzies znajde BT na miniusb?

    Możesz wyjaśnić w jakim celu? MiniUSB - o ile mi wiadomo -
    stosuje się jedynie w urządzeniach *odbiorczych*, które z
    oczywistych względów nie obsłużą urządzenia kontrolera
    pikosieci BT USB.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 3. Data: 2010-03-27 12:38:08
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Radosław Sokół" napisał:

    > MiniUSB - o ile mi wiadomo - stosuje się jedynie w urządzeniach
    > *odbiorczych*,

    Nie do końca - stosuje się je także w niektórych palmtopach (np. śp. Toshiba
    G900), które mogą pracować również jako host USB.

    JoteR

  • 4. Data: 2010-03-27 19:56:07
    Od: "Lukasz Sczygiel" <p...@p...onet.pl>

    > Możesz wyjaśnić w jakim celu?
    Oczywiście.
    Mam takie urządzonko:
    http://www.pulster.de/info/pdas/netwalker/netwalker-
    faq.htm
    (w koncu odpuscilem sobie eepc i kupilem cos co wlacza sie w 2 sekundy i gasnie
    w 3, gra avi,mp3 i ma standardowego firefoxa i 512mb ram)

    I tam sa dwa zlacza usb, jedno zwykle a drugie miniUSB.
    No i mam nawet taka przejsciowke z miniusb na gniazdko zwykle ale jest dosyc
    duza i po wetknieciu dongla usb bardzo wystaje a chcialbym mmiec mozliwosc
    trzymania sobie BT non stop w zlaczu miniusb.

    Od biedy moge sobie podpiac huba usb ale to kolejny dinks w kieszeni.

    > MiniUSB - o ile mi wiadomo -
    > stosuje się jedynie w urządzeniach *odbiorczych*, które z
    > oczywistych względów nie obsłużą urządzenia kontrolera
    > pikosieci BT USB.

    Czyli jednak gdzies ktos dongle miniusb produkuje? Mozesz rzucic linkiem?
    I google pluje minidonglami usb na standardowym zlaczu...
    --
    Lukasz Sczygiel