  • 11. Data: 2013-06-13 13:04:39
    Temat: Re: dieslowskie g.wno z renota pod maska!!!
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On Jun 13, 12:54 pm, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>
    wrote:
    > Szkoda, że do tego nie zrobił tarcz, które musiałbyś kupować oryginalne.
    > Bo zamienników nikomu nie chciałoby się dziergać. To by mieli biznes na
    > serwisie.

    Na szczęście jeszcze nikt nie wymyślił sposobu żeby zmusić ludzi do
    kupowania oryginalnych kawałków metalu które można zrobić na
    warsztacie za dużo mniej. Choć słyszałem ostatnio jakieś plotki o
    nowym Mercu, gdzie bez kompa serwisowego nie da się wymienić klocków
    hamulcowych bo jakaś tam procedura jest. Nie wiem czy to nie bajki,
    ale brzmi nieciekawie... 7 stówek za wymianę klocków, kasa jest tam,
    dziękuję :>

    L.

  • 12. Data: 2013-06-13 13:07:52
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-06-13, Lisciasty <l...@p...pl> wrote:

> [...]
    > hamulcowych bo jakaś tam procedura jest. Nie wiem czy to nie bajki,
    > ale brzmi nieciekawie... 7 stówek za wymianę klocków, kasa jest tam,

    Poczekaj, jeszcze troche i bedziesz kupowal caly nierozbieralny zespol -
    zwrotnica, piasta, amortyzator, tarcza i zacisk ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 13. Data: 2013-06-13 13:15:10
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello AZ,

    Thursday, June 13, 2013, 1:07:52 PM, you wrote:

    > Poczekaj, jeszcze troche i bedziesz kupowal caly nierozbieralny zespol -
    > zwrotnica, piasta, amortyzator, tarcza i zacisk ;-)

    To może od razu cały samochód? oczywiście nie na nowy, tylko
    refurbished. Ale za cenę nowego, oczywiście.

    Tak jak HP z drukarkami robi. Nie naprawią Ci drukarki, bo jedyną
    częścią zamienną do drukarki jest drukarka. Nie nowa, tylko naprawiona
    drukarka innego klienta. W cenie nowej.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 14. Data: 2013-06-13 13:17:02
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-06-13, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > To może od razu cały samochód? oczywiście nie na nowy, tylko
    > refurbished. Ale za cenę nowego, oczywiście.

    Czemu nie? Poki jeszcze jest kasa na serwisie i czesciach to pewnie nie,
    ale kiedys to kto wie ;-)

    > Tak jak HP z drukarkami robi. Nie naprawią Ci drukarki, bo jedyną
    > częścią zamienną do drukarki jest drukarka. Nie nowa, tylko naprawiona
    > drukarka innego klienta. W cenie nowej.

    A skad biora drukarki do naprawy?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 15. Data: 2013-06-13 13:27:23
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello AZ,

    Thursday, June 13, 2013, 1:17:02 PM, you wrote:

    > Czemu nie? Poki jeszcze jest kasa na serwisie i czesciach to pewnie nie,
    > ale kiedys to kto wie ;-)
    > A skad biora drukarki do naprawy?

    Zamknięty krąg - decydując się na naprawę masz oddać swoją drukarkę i
    dostaniesz inną: http://www.man.lodz.pl/LISTY/PECET/1996/11/1531.html
    I jakoś nie mogli zrozumieć mojej niechęci do takiego rozwiązania oraz
    zadziwienia, że mam oddać swoją drukarkę, dostać strucla po kimś i
    jeszcze zapłacić cenę nowej, z nowszej serii.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 16. Data: 2013-06-13 13:27:43
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 13 Jun 2013 11:17:02 +0000 (UTC), w <kpc9ne$r2e$2@node1.news.atman.pl>, AZ
    <a...@g...com> napisał(-a):

    > A skad biora drukarki do naprawy?

    Pierwszych 100, którym się zepsuje, dostaje nową. A potem już się kręci :).

  • 17. Data: 2013-06-13 13:30:35
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2013-06-13 13:04, Lisciasty pisze:

> [...]
    > hamulcowych bo jakaś tam procedura jest. Nie wiem czy to nie bajki,
    > ale brzmi nieciekawie... 7 stówek za wymianę klocków, kasa jest tam,

    W Audi A8 D3 trzeba podpiąć pod kompa aby cofnąć tłoczki w zacisku
    tylnego koła (czy przedniego tego nie wiem, bo kumpel wymieniał klocki z
    tyły)...

  • 18. Data: 2013-06-13 13:32:17
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-06-13, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

> [...]
    > zadziwienia, że mam oddać swoją drukarkę, dostać strucla po kimś i
    > jeszcze zapłacić cenę nowej, z nowszej serii.

    Przeciez jest napisane, ze to wszystko dla Twojej wygody ;-) Niestety
    taka moda, elektronike czy to samochody w ASO naprawia sie przez wymiane
    calych elementow czy trzeba czy nie.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 19. Data: 2013-06-13 15:49:37
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał
    >To może od razu cały samochód? oczywiście nie na nowy, tylko
    >refurbished. Ale za cenę nowego, oczywiście.
    >Tak jak HP z drukarkami robi. Nie naprawią Ci drukarki, bo jedyną
    >częścią zamienną do drukarki jest drukarka.

    Poczekaj poczekaj ... klocki hamulcowe to moze jeszcze dlugo bedzie
    sie wymieniac, ale przybywa skomplikowanych podzespolow -
    nierozbieralne, nienaprawialne, a kosztuja tyle co samochod (w tym
    wieku).

    I zostana szroty ... oczywiscie jak dlugo komputer samochodu zechce
    wspoldzialac z komputerem nowego wspomagania.

    Ale moze to i pozytyw - otrzasna sie klienci z wiernosci do marki,
    beda patrzec tylko na dlugosc gwarancji.

    J.

  • 20. Data: 2013-06-13 20:57:12
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 13 czerwca 2013 13:04:39 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:

> [...]
    >
    > hamulcowych bo jakaś tam procedura jest. Nie wiem czy to nie bajki,
    >
    > ale brzmi nieciekawie... 7 stówek za wymianę klocków, kasa jest tam,

    Wcale nie taki nowy mesio musi być. Znajoma kilka lat temu zanabyła używanego mesia
    jakiegioś tam. Mechanik co zawsze zmieniał jej klocki zmienił i w tym dla niej nowym.
    Auto zaczęło sygnalizować jakiś błąd i dawało się rozpędzać do tak zawrotnej
    prędkości że rowerzyści ją wyprzedzali. Pojechała do serwisu. Tam ją tak skaleczyli
    że słów uznawanych powszechnie za wulgarne używała bez przerwy z miesiąc.