  • 21. Data: 2013-06-14 08:35:23
    Temat: Re: dieslowskie g.wno z renota pod maska!!!
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    news:51b9cdf3$0$1463$65785112@news.neostrada.pl...

    > I zostana szroty ... oczywiscie jak dlugo komputer samochodu zechce
    > wspoldzialac z komputerem nowego wspomagania.
    >
    > Ale moze to i pozytyw - otrzasna sie klienci z wiernosci do marki,
    > beda patrzec tylko na dlugosc gwarancji.

    Ojej, przykro nam. Komputer wskazał, że za często pan hamował i w związku z tym jest
    to użytkowanie pojazdu niezgodnie z przeznaczeniem (czy inny bełkot) i nie
    przysługije panu gwarancja.
    Lub:
    Ojej, ale to jest część ekpoloatacyjna i może zostać wymieniona tylko odpłatnie. Jest
    wyłączona z gwarancji tak jak zresztą większość elementów w tym samochodzie.

  • 22. Data: 2013-06-16 14:52:32
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 13 Jun 2013 13:30:35 +0200, Kamil 'Model'
    <k...@g...pl> wrote:

    >W Audi A8 D3 trzeba podpiąć pod kompa aby cofnąć tłoczki w zacisku
    >tylnego koła (czy przedniego tego nie wiem, bo kumpel wymieniał klocki z
    >tyły)...

    W Scenicu II niby też, ale jakoś sobie serwisy radzą :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 23. Data: 2013-06-16 16:03:25
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 16 czerwca 2013 14:52:32 UTC+2 użytkownik jerzu napisał:

    > W Scenicu II niby też, ale jakoś sobie serwisy radzą :)
    >

    > --
    >
    > Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński x...@i...pl
    >
    > http://jerzu.waw.pl GG:129280
    >
    > Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200
    >
    > Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145

    W dupę niech sobie wsadzą takie samochody.

  • 24. Data: 2013-06-16 17:04:30
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2013-06-16 16:03, k...@g...com pisze:

    > W dupę niech sobie wsadzą takie samochody.

    Pół biedy jak to jest tylko kwestia podpięcia pod ogólnie znany
    interfejs z softem. Gorzej, gdy jest to coś niedostępnego dla zwykłego,
    niezależnego mechanika, bo producent skrzętnie ukrywa protokoły komunikacji.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 25. Data: 2013-06-16 17:30:24
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 16 czerwca 2013 17:04:30 UTC+2 użytkownik Marcin Kenickie Mydlak
    napisał:

> [...]
    >
    > P307 2.0HDi/90
    >
    > "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."

    W końcu dojdzie do tego że ktoś wpadnie na genialny pomysł i powypierdala te
    wszystkie czujniki i komputery. Zrobi odlewy kolektorów ssących pod gaźniki i w
    efekcie zrobi samochód do jazy po drogach a nie do jazdy do serwisu na poranne
    kasowanie błędów.

  • 26. Data: 2013-06-16 18:39:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 16 Jun 2013 07:03:25 -0700 (PDT), k...@g...com

    > W dupę niech sobie wsadzą takie samochody.

    niestety - myslisz ze masz ich w d*, a jest dokladnie odwrotnie.

    I jak tak dalej pojdzie, to nie bedziesz mial wyboru.

    J.

  • 27. Data: 2013-06-16 18:45:28
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-06-16 17:30, Użytkownik k...@g...com napisał:

> [...]
    efekcie zrobi samochód do jazy po drogach a nie do jazdy do serwisu na poranne

    Mało prawdopodobne. Ludzie potrafiący myśleć trzymają się od takich
    wynalazków z daleka. A nie myślący, cierpią, płacą i liczą na cud.

    Pozdrawiam

  • 28. Data: 2013-06-16 21:16:00
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    k...@g...com wrote:

> [...]
    > kolektorów ssących pod gaźniki i w efekcie zrobi samochód do jazy po
    > drogach a nie do jazdy do serwisu na poranne kasowanie błędów.

    Moze i zrobi. Ale nie bedzie spelnial EURO 19 czy 34, wiec nie
    dopuszcza do sprzedazy...

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 29. Data: 2013-06-16 22:39:38
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 16 czerwca 2013 21:16:00 UTC+2 użytkownik Rafał Grzelak napisał:

    > Moze i zrobi. Ale nie bedzie spelnial EURO 19 czy 34, wiec nie
    >
    > dopuszcza do sprzedazy...
    >

    > --
    >
    > Pozdrawiam, Rafał.
    >
    > rg[na]skrzynka[kropka]pl

    A kto mówi o producencie samochodów. Wystarczy że jakaś firma to wypuści w zestawach
    do samodzielnego montażu. Jak się da koło dwu masowe zastąpić to i gaźnik da się
    założyć.

  • 30. Data: 2013-06-17 09:27:34

    Sun, 16 Jun 2013 18:45:28 +0200, w <kpkq39$m27$1@node1.news.atman.pl>,
    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał(-a):

    > Mało prawdopodobne. Ludzie potrafiący myśleć trzymają się od takich
    > wynalazków z daleka. A nie myślący, cierpią, płacą i liczą na cud.

    A przeciętny Kowalski skąd ma wiedzieć, że taki samochód posiada takie "myki"?
    Ma się doktoryzować na pl.misc.samochody?