  • Data: 2016-01-29 06:56:05
    Temat: Re: detektor 5V
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-01-29 o 06:13, t...@h...com pisze:
> [...]
    nie moglem nigdzie go kupic. Miałem zasilacz dajacy 5 V. Co bys zrobil?
    zasilacza, przecinając jeden, plusowy przewod kabelka zasilajacego, bo obudowa była
    nierozbieralna.
    były to diody wysokonapięciowe, gdyz pochodzily z prostownika innego zasilacza
    niskonapięciowego.
    napiecie około 3 V. Zasilacz pracowal długie lata. Jak to wytłumaczysz?

    > To nie ja mam problem, lecz chyba Ty i kilku innych, którym wydaje się, ze ja mam
    problem. Ja chciałem tylko Pytajnikowi zapodać najtańszy i najprostszy sposób
    uzyskania tego co zamierzal, czyli wskaźnika napięcia zasilającego.
    > A tu wszyscy, jak na komendę naskakują na mnie, wynalazac sto powodow, ze to nie ma
    prawa dzialac. I prekrecac moje dane, ze nie 0.5 - 0.6V ino od 0.5 do 1 a nawet 1.7
    V.

    Ok. Jednak się myliłem. Nie potrafisz zachować się z klasą.

    Mimo wszystko pozdrawiam

    DD