  • Data: 2016-01-27 19:28:19
    Temat: Re: detektor 5V
    Od: t...@h...com szukaj wiadomości tego autora

    On Wednesday, January 27, 2016 at 4:44:25 PM UTC+1, Mario wrote:

    > Bo osobnik znany jako platformowe głupki nie potrafi dobrze zdefiniować
    > problemu. Gdyby podał jaką tolerancję napięcia ma to badać, czy tylko
    > przypadek obniżenia czy też przekroczenia itd, to można by coś
    > zaproponować A tak maż spektrum pomysłów od diody do komparatora
    > okienkowego czy procka z przetwornikiem A/C. Gdy zaczniesz go dociskać
    > żeby podał szczegóły to cię zbluzga. Wiele osób próbowało mu pomóc i
    > chyba nikt nie miał miłych wspomnień.
    > A głos zabrałem gdy się zrobiła dyskusja bardziej ogólna i być może
    > przeczyta ją ktoś, kto z niej więcej wyniesie niż pytacz.

    No coz, ja zakładam, ze ktoś, kto pyta, mniej albo wcale nie bladzi. Gdyby
    gościu wiedział wszystko czyli wyrazal się scisle i naukowo, to zapewne nie
    potrzebowalby pomocy.

    Mnie natomiast bez zadnych warunków, jak umial tak pomogl. Podal mi adres firmy,
    która odpłatnie takie jak mój projekty i cale układy, kucka.
    Czy z tego cos wyniknie, nie wiem ale wykazal dobra wole i nie miał zadnych
    uprzedzen. Dlatego, jak dotad, cieszy się u mnie nieposzlakowana opinia.

    Pzdr
    Tornad