  • 1. Data: 2014-06-16 22:31:58
    Temat: dekoder rds
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Czy jest w tej chwili jakiś w miarę łatwo dostępny w sprzedaży dekoder
    RDS? AVT ma w ofercie SAA6588 ale aktualnie na magazynie sztuk zero i
    nie wiadomo kiedy się pojawią (o ile w ogóle), popularne sklepy i google
    nie zwracają nic konkretnego w tym temacie. Czy faktycznie nie pozostaje
    nic innego jak demontaż jakiegoś fabrycznego urządzenia i wydłubanie z
    niego dekodera wraz ze stosownym kwarcem?
    GG#2400455 ICQ#320399066

  • 2. Data: 2014-06-17 00:41:02
    Temat: Re: dekoder rds
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2014-06-16 22:31, badworm pisze:
> [...]
    > nic innego jak demontaż jakiegoś fabrycznego urządzenia i wydłubanie z
    > niego dekodera wraz ze stosownym kwarcem?

    what about
    http://atoomnet.net/atmel-avr-atmega168-rds-decoder-
    with-serial-output/

    @

  • 3. Data: 2014-06-18 17:26:27
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 17 Jun 2014 00:41:02 +0200, Artur Miller napisał(a):

    > what about
    > http://atoomnet.net/atmel-avr-atmega168-rds-decoder-
    with-serial-output/

    Wyraziłem się może nieco nieprecyzyjnie - chodziło mi o demudulator RDS
    czyli układ, który z jednej strony jest podłączony do wyjścia MPX w
    układzie tunera a z drugiej strony do procka.
    GG#2400455 ICQ#320399066

  • 4. Data: 2014-06-18 18:49:37
    Od: Paweł Hadam <h...@g...invalid>

    W dniu 2014-06-18 17:26, badworm pisze:

> [...]
    > czyli układ, który z jednej strony jest podłączony do wyjścia MPX w
    > układzie tunera a z drugiej strony do procka.

    Może coś z oferty Silabs (rodzina Si47xx)? Ale to od razu z całym torem
    odbiorczym.

    Pozdrawiam,
    Paweł