  • 1. Data: 2014-06-15 23:21:14
    Temat: NTG, ale moze ktos wie w czym problem.
    Od: K <...@...c>

    witam,
    aparat canon eos 550d, po zrobieniu zdjecia zapala sie czerwona dioda od
    zapisu na karcie i na tym koniec. mozna poczekac i aparat wroci do menu,
    albo wyciagnac akumulator. zdjecia oczywiscie nie ma, a karta jest
    sprawna (sprawdzone na innej). to co probowalem zrobic to wgrac od nowy
    firmware, robic format kart na wszelakie sposoby oraz reset do defaulta.
    problem wystepuje nadal. aparat w ramach gwarancji raz juz mial
    identyczna usterke i zostala ona naprawiona. teraz gwrancji nie ma.

    czy ktos mial taki problem i moze ewentualnie wskazac jakis dobry serwis
    cyfrowych lustrzanek?

  • 2. Data: 2014-06-15 23:55:59
    Temat: Re: NTG, ale moze ktos wie w czym problem.
    Od: gobo <g...@p...onet.pl>

    hej,
    Na anglojęzycznych forach piszą w podobnych przypadkach o uszkodzeniach
    elektroniki.
    opis jednej usterki od Canona: Your product has been examined and it was
    found that the circuit board had shorted so that the power supply did
    not operate properly . The circuit board was replaced. Product functions
    were confirmed.

    opis klienta po odebraniu innego sprzetu:
    They replaced the PCB assy, Main . PCB assy,box w/LI Batt,dc

    Czarno widzę:)
    Co do serwisu - ja dawałem sprzęt na Żytnią - możesz przesłać sprzęt, to
    zrobią Ci darmową wycenę.
    Na forum Canona
    http://www.canon-board.info/pierwsza-pomoc-awarie-us
    terki-problemy-56/index4.html
    jest zawodnik naprawiający aparaty - tylko musisz się wczytać w forum,
    by go namierzyć.
    Pozdrawiam
    Piotr

  • 3. Data: 2014-06-16 18:40:46
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik K napisał:
> [...]
    > problem wystepuje nadal. aparat w ramach gwarancji raz juz mial
    > identyczna usterke i zostala ona naprawiona. teraz gwrancji nie ma.

    Czy aparat jest w stanie wyświetlić pliki znajdujące się na karcie?

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html