    Date: Sun, 16 Sep 2012 12:15:26 +0200
    From: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: defy mini vs defy+

    > Hm, ciekawe co mowia uzytkownicy Defy Mini - 600Hz?
    Prawie rok temu, bardzo mocno śledziłem zmiany i nowości na rynku
    androida. Wtedy panowała opinia że ekran który niema 800 punktów w
    poziomie, nie nadaje się do programów które mają coś na ekranie
    wyświetlić. może trochę za ostro to ująłem, bo kalkulator zadziała,
    jakiś filmik i sweet focia też. Ale jakaś nawigacja, o ile wystartuje to
    użyteczność będzie ograniczona mocno.
    z drugiej strony, życie i rynek najlepiej weryfikuje
    trafione/nietrafione wytwory producentów. Pewne telefony są w cenie, bo
    to nie tylko parametry techniczne się liczą, ale także odczucia
    klientów. Nie chce mi się szukać symboli, ale był taki kwadratowy
    przekręcany android, którego ostatnio nawet za 2 stówki nikt niechce.
    podobnie jakiś model z klawiszami pod ekranem - to się nie sprawdza. I
    znowu żeby doprecyzować. Android to nie telefon. Jak ktoś chce tylko
    posiadać androida w telefonie - wszystko pasuje. Ale _używać_ softu na
    androida z 600Mhz i 480p - nie bardzo się da. Tak więc takie telefony
    nie szczególnie się sprzedają. Tzn sprzedają się, ale nie tym którzy
    chcieli androida tylko telefon. potem są niezadowoleni, sprzedają tanio.
    Więc nawet nowy defi mini może być tańszy niż zadbany staruszek m525.
    Nie daje Ci to do myślenia?
    Ja poczekam na jakąś aukcje z mało używanym 525 albo 526 z odbiorem
    osobistym, mini nawet nie chcę oglądać.

    ToMasz

    PS raczej ciężko TUTAJ o użytkowników defy mini. Nie kupili urządzenia
    dla androida(i jego zalet), tylko dla samej chęci posiadania, więc tutaj
    nie goszczą w dużych grupach