  • Data: 2012-11-06 00:41:13
    Temat: Re: decyzja - Olympus PEN - ale ktory
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 29 Oct 2012, mt wrote:

    > No a jakie konstrukcje przed cyfrowymi lustrzankami Minolty, Olka i Pentaxa
    > miały stabilizowany nośnik światłoczuły? :)

    Minolty serii A.
    Tzw. "hybrydy", nazwa nijaka (bo to kompakt i nielustrzanka).
    Nie, nie żartuję.
    Mam taki późniejszy model (A200), "wydany" już po Dynaksie 5.

    Ale to A1 była wcześniej od lustrzanek! (i A2 chyba też)
    Zupełnie sensownie przetestowali konstrukcję "w praniu" (znaczy
    w wykonaniu wielkoseryjnym) na lżejszej matrycy 2/3", przed
    wypuszczeniem modelu APS.

    A Olek i Pentaks... paaaanie, dużo później :) (w skali
    nowinek technicznych).

    pzdr, Gotfryd