  • 211. Data: 2011-05-01 09:44:05
    Temat: Re: debata o jakości - UKE - zapraszamy
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik <b...@n...pl>

    > Masz jeszcze jakąś analogię wziętą z sufitu? Dostawca, który obsługuje
    > jakiś region jeśli się zorientuje, że dowozi głównie na granice tego
    > rejonu powie, no dobra, ale cenę za dowóz muszę podnieść.

    Powinniście chyba rozliczać klienta za drogę pakietu :-)

  • 212. Data: 2011-05-01 09:45:32
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@w...pl>

    > Z tą pizza to walicie głupoty. NIE ma usługi dostawa pizzy samej w sobie
    > - dostarcza pizzeria co ją robi.

    Ale już usługi pocztowe i kurierskie są, prawda ?

  • 213. Data: 2011-05-01 09:46:43
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Paweł" <j...@n...doczekal>

    > a co do meritum, w warunkach prawdziwej konkurencji to niech sobie ISP
    > ogranicza co chce. już z jednego takiego co mi p2p ograniczał
    > zrezygnowałem. gość mi jeszcze tłumaczył że to dla mojego dobra mi
    > ogranicza.

    Tylko takiej konkurencji w ISP nie będzie nigdy bo płacisz za kabelek
    dostawcy a nie za same dane.

  • 214. Data: 2011-05-01 09:48:35
    Od: JanuszR <r...@o...pl>

    > Ale o co chodzi ? Jak to blokowanie p2p ma zapobiegać problemom to
    > zablokuj jak problem zaistnieje, czemu ofertę półinternetu przygotowywać ?

    Nie śledzę, użytkowników 24/7, kiedyś spać trzeba i jest wiele spraw
    pożyteczniejszych do przeprowadzenia. Problemu NIE MA nawet kiedy
    użytkownik zawali łącze i ma ŚWIADOMOŚĆ, że zawalił. Stąd oferta
    profilowana, podział użytkowników świadomych i zielonych ale to nie
    działa zupełnie. Ci zieloni w pewnym procencie biorą usługę z której NIE
    KORZYSTAJĄ bojąc się ograniczeń, płacą za friko bo mogliby mieć taniej.
    Sprawdza się, że "niewiedza kosztuje" mimo iż chciałbym te koszty
    obniżyć. Określenie "półinternet" może dać co najwyżej pryszcz dla
    którego ściąganie za darmo jest POŁOWĄ sensu internetu. Wierz mi, kiedy
    dorośniesz a przynajmniej zmądrzejesz stwierdzisz, że sensem internetu
    jest przede wszystkim informacja.

    JanuszR

  • 215. Data: 2011-05-01 10:13:24
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "JanuszR" <r...@o...pl>

> [...]
    > a przynajmniej zmądrzejesz stwierdzisz, że sensem internetu jest przede

    Kiedy TY dorośniesz to będziesz w stanie ze mną dyskutować

  • 216. Data: 2011-05-01 10:19:57
    Od: Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl>

    Dnia Sun, 01 May 2011 11:48:35 +0200, JanuszR napisał(a):

    [...]
    > stwierdzisz, że sensem internetu jest przede wszystkim informacja.

    O, to, to, to. Informacja, która może być ściągana każdą dostępną i
    możliwą metodą. Brnij dalej.

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Zarębski

  • 217. Data: 2011-05-01 10:21:06
    Od: JanuszR <r...@o...pl>

    > Kiedy TY dorośniesz to będziesz w stanie ze mną dyskutować
    Nie muszę z Tobą dyskutować, miałem dobrą wolę, chciałem UŚWIADOMIĆ
    ludzi, którzy ewidentnie nie mają praktyki/doświadczenia/wiedzy o pracy ISP.

    JanuszR

  • 218. Data: 2011-05-01 10:45:29
    Od: JanuszR <r...@o...pl>

    > O, to, to, to. Informacja, która może być ściągana każdą dostępną i
    > możliwą metodą. Brnij dalej.

    Programy p2p typu torrenty, emule nie służą do otrzymania dostępu do
    informacji, one służą do ściągnięcia plików bo użytkownik lubi je MIEĆ.
    Dla niego istotą jest potrzeba POSIADANIA. Maniacy backupujący Internet
    jako żywo przypominają KLEPTOMANÓW. Aby uzyskać informacje wystarczy
    dostęp on-line. Nie uwierzę, że gość, który ściąga miesięcznie setki
    Gigabajtów jest w stanie samodzielnie to obejrzeć/przesłuchać/zastosować
    czy cokolwiek tam ssie.

    JanuszR

  • 219. Data: 2011-05-01 10:46:34
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Sun, 01 May 2011 12:45:29 +0200, JanuszR napisał(a):

> [...]
    > dostęp on-line. Nie uwierzę, że gość, który ściąga miesięcznie setki
    > Gigabajtów jest w stanie samodzielnie to obejrzeć/przesłuchać/zastosować
    Chyba że ściąga Bluraja. To jest wyzwanie.

  • 220. Data: 2011-05-01 10:57:47
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "JanuszR" <r...@o...pl>

    > Programy p2p typu torrenty, emule nie służą do otrzymania dostępu do
    > informacji, one służą do ściągnięcia plików bo użytkownik lubi je MIEĆ.

    To właśnie informacja.

> [...]
    > dostęp on-line. Nie uwierzę, że gość, który ściąga miesięcznie setki
    > Gigabajtów jest w stanie samodzielnie to obejrzeć/przesłuchać/zastosować

    Pewnie robi Ci na złość