    From: JanuszR <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: debata o jakości - UKE - zapraszamy
    Date: Sun, 01 May 2011 11:48:35 +0200

    > Ale o co chodzi ? Jak to blokowanie p2p ma zapobiegać problemom to
    > zablokuj jak problem zaistnieje, czemu ofertę półinternetu przygotowywać ?

    Nie śledzę, użytkowników 24/7, kiedyś spać trzeba i jest wiele spraw
    pożyteczniejszych do przeprowadzenia. Problemu NIE MA nawet kiedy
    użytkownik zawali łącze i ma ŚWIADOMOŚĆ, że zawalił. Stąd oferta
    profilowana, podział użytkowników świadomych i zielonych ale to nie
    działa zupełnie. Ci zieloni w pewnym procencie biorą usługę z której NIE
    KORZYSTAJĄ bojąc się ograniczeń, płacą za friko bo mogliby mieć taniej.
    Sprawdza się, że "niewiedza kosztuje" mimo iż chciałbym te koszty
    obniżyć. Określenie "półinternet" może dać co najwyżej pryszcz dla
    którego ściąganie za darmo jest POŁOWĄ sensu internetu. Wierz mi, kiedy
    dorośniesz a przynajmniej zmądrzejesz stwierdzisz, że sensem internetu
    jest przede wszystkim informacja.

    JanuszR