    From: JanuszR <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: debata o jakości - UKE - zapraszamy
    Date: Thu, 28 Apr 2011 23:14:52 +0200

    > eksplorujecie te same, w miarę zyskowne tereny. A na prawdziwej wiosce zabitej
    dechami jest maksymalnie
    > jeden i koniec.
    To prawda. Nawet rozpatrywałem działanie 8.4. Doszedłem jednak do
    wniosku, że zbyt duże ryzyko. Po pierwsze nakładanie sobie na 3 lata na
    głowę hordy urzędników jest wysoce nierozsądne. Po drugie co zrobić z
    infrastrukturą nawet jeżeli kosztowała grosze a która może nie przynosić
    zysków. Zawsze są koszty stałe a to dzierżawa a to prąd itp. Rozsądny
    przedsiębiorca raczej wyzbywa się majątku zbędnego. Po trzecie zaś, to
    dziedzina bardzo szybko się rozwijająca. Jutro pojawi się możliwość,
    ktoś postawi tam jakiegoś DSLa, pojawi się paru pajęczarzy i żegnaj
    interesie, łatwo wysycą cały "rynek". Operując nawet w warunkach silnej
    konkurencji ale mając potencjalnych dziesiątki tysięcy klientów nie ma
    silnych aby nie wykroić dla siebie może skromnego ale za to pewnego
    kawałka tortu. Z drugiej strony wiem, że gros maluczkich operuje głównie
    na terenach mało zurbanizowanych, właściwie mają tam monopol. Tak więc
    tajemnica prawdopodobnie leży w umiejętnościach/doświadczeniach firmy.

    JanuszR