  • Data: 2011-04-28 19:47:12
    Temat: Re: debata o jakości - UKE - zapraszamy
    Od: ziolko <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-28 19:04, Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > Chyba tajemnicą jedynie pana Poliszynela jest wiedza, że wszyscy
    > degradują ruch p2p tak, jak tylko jest to możliwe (i akceptowalne przez
    > klienta), więc na czym miałaby polegać dodatkowa degradacja?

    Nie wszyscy, uogólniasz .....

    Jeśli klient akceptuje to znaczy , ze mu dobrze.
    Jak będzie źle to pójdzie do innego ISP. A ten zły padnie.

    > Aha, i jeszcze jedno: jestem w stanie się założyć, że dla łącza "bez
    > p2p" ceny nie zmaleją, a dla łącza "p2p premium" wzrosną, chociaz nic
    > lub niewiele się na takim łaczu zmieni :-(

    Znasz przypadki gdzie łącze "bez p2p" i "z p2p" mimo roznicy cen,
    oferują to samo??

    > Tak, bo jedni zaczęli od kryteriów jakości łącza z punktu widzenia
    > klienta końcowego, a panowie ISP od niedasia. I im więcej jest eskalacji
    > niedasia i podawania przykładów czego to klient nie wymyśli, tym
    > bardziej się nie dogadamy. A debata już za 18 dni.

    Przypomij o co chodziło z "niedasię" ??

    Wydaję sie raczej, że ISP wychodzą frontem do klienta i wprowadzają
    np. 1 oferty dla ssaczy droższej czyli zbliżonej do zakupu,
    oraz 2 oferty tańszej dla tych co NIE potrzebuja miec p2p 24/ dobe.

    Co o tym myslisz??