    From: "HF5BS" <h...@j...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: dbx - jak to możliwe...?
    Date: Mon, 6 Jun 2016 19:34:21 +0200

    Użytkownik "Paweł Pawłowicz" <p...@w...up.wroc [kropka] pl> napisał w
    wiadomości news:575566ee$0$654$65785112@news.neostrada.pl...
    > Niedawno kupiłem Symfonię Psalmów Strawińskiego z Herreweghe wydaną przez
    > Pentatone.
    > I co?
    > Przesterowania, rzężenie i syf. Takich "realizatorów dźwięku" powinno się
    > przywiązywać do pręgierza. Aby każdy mógł na nich napluć.

    Pomysła mam panowie...
    Tę płytę, przedstawić chorym na audiofilię jako nagraną nową, przełomową
    techniką, powiększającą dynamikę, przyjemnie wygładzającą średnicę, oraz
    dającą soczystsze basy, przez co nawet osoba z gumowym uchem zauważy różnicę
    na korzyść. Zachwalić tak, aby zaindukować, wdrukować wręcz, że dźwięk
    będzie wspanialszy (nieistotne, że de facto chujowszy) i nie będzie już
    chciał słuchać nagrania inną techniką. Jestem pewien, że przynajmniej połowa
    potwierdzi te "spostrzeżenbia" :)

    --
    Ludzie, którzy podniecają się swoim IQ, to frajerzy.
    (C) Stephen Hawking

    ---
    Avast.