  • Data: 2016-06-07 10:26:21
    Temat: Re: dbx - jak to możliwe...?
    Od: robot <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-06-06 o 19:34, HF5BS pisze:

    > Użytkownik "Paweł Pawłowicz" <p...@w...up.wroc [kropka] pl> napisał
    > w wiadomości news:575566ee$0$654$65785112@news.neostrada.pl...
    >
    > Pomysła mam panowie... Tę płytę, przedstawić chorym na audiofilię
    > jako nagraną nową, przełomową techniką, powiększającą dynamikę,
    > przyjemnie wygładzającą średnicę, oraz dającą soczystsze basy, przez
    > co nawet osoba z gumowym uchem zauważy różnicę na korzyść. Zachwalić
    > tak, aby zaindukować, wdrukować wręcz, że dźwięk będzie wspanialszy
    > (nieistotne, że de facto chujowszy) i nie będzie już chciał słuchać
> [...]
    Wchodzę w to.
    Z trzech powodów.
    1. Z niewiadomych przyczyn, od razu poczułem chęć posłuchania tej źle "nagranej"
    płyty.
    2. Jestem chory na umiarkowaną audiofilię.
    3. Jest to w miarę łatwe do wykonania bez ponoszenia kosztów.

    Ad 3. Wystarczy zrobić obraz płyty, na przykład przez Exact Audio Copy
    wrzucić na serwis plikowy, na przykład wetransfer.