  • Data: 2016-06-10 17:55:57
    Temat: Re: dbx - jak to możliwe...?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:njem72$q9h$...@n...news.atman.pl...
    Marek wrote:

    >Bo jest z lat 80-tych, czyli sprzed narodzenia wielu wyznawców
    >voodoo.
    >W chwili obecnej się podniecają staromodnymi płytami gramofonowymi,
    >bo są inne niż powszechnie dostępne płyty CD. Gdy odtwarzacze
    >nośników

    Ale wiesz - to ma szanse byc dobre/lepsze.
    W koncu w telefonach stosuja podobna kompresje.

    >optycznych znikną z rynku (już dziś coraz mniej osób ma to czym w
    >ogóle
    >odczytać) i zostaną zastąpione przez nagrania na półprzewodnikowych
    >kartach pamięci, po kilku latach ktoś odkryje CD/DVD i będzie się
    >zachwycał ich brzmieniem w porównaniu do współczesnych mu technik
    >zapisu. Ludzie już tak mają. :-)

    Biorac pod uwage, ze bedzie porownywal CD z MP3, to kto wie :-)

    A jakby tak jeszcze nagrac CD z DBX ? :-)

    Tak swoja droga - czy to telefoniczne A-law/u-law naprawde dobre jest
    ?
    Mam jakies watpliwosci ... ale moze dla mowy sie nadaje dobrze ...

    J.