-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!not-f
or-mail
From: DoQ <p...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
Date: Mon, 20 Jun 2011 13:50:29 +0200
Organization: Netia S.A.
Lines: 16
Message-ID: <itncnk$i04$1@mx1.internetia.pl>
References: <ithmvl$k81$1@inews.gazeta.pl>
<4dfc80f2$0$2506$65785112@news.neostrada.pl>
<4dfc9686$0$2506$65785112@news.neostrada.pl>
<4dfc9741$0$2450$65785112@news.neostrada.pl>
<4dfcaefe$0$2442$65785112@news.neostrada.pl>
<itisce$g7b$1@inews.gazeta.pl> <itit9t$9ve$1@node2.news.atman.pl>
<itn4c3$bd7$1@news.onet.pl> <itn5j6$oli$1@mx1.internetia.pl>
<itn63d$rhf$1@mx1.internetia.pl>
<5...@l...googlegroups.com>
<itn73a$10o$1@mx1.internetia.pl>
<1...@p...googlegroups.com>
<itn7p1$56f$1@mx1.internetia.pl>
<3...@d...googlegroups.com>
<itn8lj$agc$1@mx1.internetia.pl> <itn8ea$5s2$7@node2.news.atman.pl>
<1...@q...googlegroups.com>
<itnadc$joc$4@mx1.internetia.pl> <itna3u$5s2$14@node2.news.atman.pl>
<itnavp$2lj$1@mx1.internetia.pl> <itnb3t$5s2$17@node2.news.atman.pl>
<itnc4q$dul$2@mx1.internetia.pl> <itnbqc$5s2$18@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 178-36-184-43.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1308571188 18436 178.36.184.43 (20 Jun 2011 11:59:48 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 20 Jun 2011 11:59:48 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <itnbqc$5s2$18@node2.news.atman.pl>
X-Tech-Contact: u...@i...pl
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.17) Gecko/20110414
Thunderbird/3.1.10
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2377388
[ ukryj nagłówki ]W dniu 20-06-2011 13:44, AZ pisze:
>> A dlaczego od razu nie do 887,021?
>> I co ja z tego będe miał?
> Ano dlatego ze stwierdziles, ze potrafisz sluchem wyczaic motocykl
> jadacy na kilkunastu tysiacach obrotow. Co bedziesz mial? Kolejne
> doswiadczenie zyciowe, ze nie da sie sluchem okreslic obrotow silnika,
> na dodatek bedacego w ruchu.
Przedział który zaproponowałeś na początku wynosił 10.000rpm -
16.000rpm. Dostałeś konkretny przykład, rozumiem że niewygodny bo nagle
zawęziłeś ten przedział do +-1000RPM i liczysz na cuda.
Pozdrawiam
Paweł
Następne wpisy z tego wątku
- 20.06.11 13:51 DoQ
- 20.06.11 13:51 kamil
- 20.06.11 13:54 DoQ
- 20.06.11 13:58 Przemysław Czaja
- 20.06.11 14:00 Bartek Kacprzak
- 20.06.11 14:03 DoQ
- 20.06.11 14:09 AZ
- 20.06.11 13:58 Bartek Kacprzak
- 20.06.11 14:19 DoQ
- 20.06.11 14:26 Przemysław Czaja
- 20.06.11 14:31 to
- 20.06.11 14:43 to
- 20.06.11 14:44 to
- 20.06.11 15:12 kamil
- 20.06.11 15:13 to
Najnowsze wątki z tej grupy
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
Najnowsze wątki
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-20 "betamaxy" i inne voip-y dzisiaj
- 2024-11-21 Strach się bać
- 2024-11-21 Koniec smrodów
- 2024-11-20 Krematorium
- 2024-11-20 Taki tam szkolny problem...
- 2024-11-20 LIR2032 a ML2032
- 2024-11-20 SmartWatch Multimetr bezprzewodowy
- 2024-11-21 Środa Wielkopolska => Konsultant SAP <=
- 2024-11-21 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-21 Wrocław => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-21 Kraków => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-21 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=