  • Data: 2011-06-20 12:23:06
    Temat: Re: darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Cze, 12:17, to <t...@a...xyz> wrote:
    > Nie analfabeto, ja nie lansuje takiej tezy, a jedynie stwierdziłem, że MI
    > OSOBIŚCIE NIE PRZESZKADZA, jeśli motocyklista pojedzie 200 km/h tam,
    > gdzie będzie to bezpieczne.
    To napisz baranie jaka droga jest do tego odpowiednia.
    Dotarlo do tego twojego pustego lba?
    _jaka droga_ jest do tego bezpieczna? Bo skoro ci nie przeszkadza to
    napisz gdzie nie bedzie przeszkadzalo, tlumoku.

    > Nie, nie nadawała się nawet do 200, nie mówiąc o 300.
    Bo? Widac twoje pojecie o szybkiej jezdzie i gdzie tak mozna jechac.

    > Przestań wreszcie przypisywać mi swój bełkot.
    To przestan belkotac, btw ciekawe jest to, ze nie pozwalasz na
    archiwizowanie swoich postow przez google.
    Widac wstydzisz sie idiotyzmow jakie wypisujesz.