  • 1. Data: 2012-01-02 18:20:21
    Temat: darmowy silnik wyszukiwarki
    Od: Szyk <s...@o...pl>

    Witam

    Mam plik XML ponad 20GB. Z tego pliku sobie wyciągam kawałki tekstu. Te
    kawałki chcę sobie zindeksować, tak bym mógł określić częstość
    występowania poszczególnych wyrazów i fraz (sekwencji kilku wyrazów -
    kolejność wyrazów ma znacznie). Indeks wyszukiwarki chcę zrobić na
    własny użytek. Indeks nie musi być super szybki ale musi odpowiadać w
    jakimś rozsądnym czasie (do 10s).

    Domyślam się, że istnieją jakieś darmowe silniki wyszukiwania (raczej
    tylko w C/C++) jakie mogłyby sprostać temu zadaniu. Myślę też że problem
    nie jest zbyt specyficzny by nie spytać się na grupach dyskusyjnych. Więc:

    Jakie silniki wyszukiwania byście polecili do realizacji tego zadania.

    dzięki i pozdrawiam
    Szyk

  • 2. Data: 2012-01-09 14:22:16
    Temat: Re: darmowy silnik wyszukiwarki
    Od: "MarlonB" <z...@w...kon>

    Użytkownik "Szyk" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie jest zbyt specyficzny by nie spytać się na grupach dyskusyjnych. Więc:
    >
    > Jakie silniki wyszukiwania byście polecili do realizacji tego zadania.

    Widziałeś to http://vtd-xml.sourceforge.net/ ? Może Ci przypasi. Ja
    korzystam z tego w javie.

    Pozdro.

    M.