  • Data: 2009-10-11 12:16:29
    Temat: Re: da się przyspieszyć przejścieprzezbios?:)
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dominik & Co pisze:
    > Ci w Majkrosofcie też mają wyjątkowo kiepskie mierniki?
    > http://www.microsoft.com/whdc/system/pnppwr/powermgm
    t/VistaEnergyConserv.mspx

    Raczej wybrali najlepszy wynik.

    Pierwszy jaki znalazłem po dwóch minutach szukania Googlem
    mówi już o *pięciu* watach poboru:

    http://www.yafla.com/dennisforbes/On-PC-Power-Saving
    -S1-to-S3-standby-dumppo-exe/On-PC-Power-Saving-S1-t
    o-S3-standby-dumppo-exe.html

    W te pięć watów już uwierzę szybciej, a realnie - biorąc pod
    uwagę przeszacowane zasilacze po 500 W i Codegeny wciąż
    używane w wielu polskich komputerach - raczej w okolice 10 W.

    > Wytłumacz, proszę, czymże to dla sprzętu różni się
    > hibernacja od programowego wyłączenia?

    Przy hibernacji muszą działać różne timery (na przykład
    Windows Update potrafi budzić komputer z hibernacji o właś-
    ciwej godzinie) i więcej jest źródeł budzenia (dowolne urzą-
    dzenie USB na przykład). Przy wyłączeniu programowym jest
    tylko jeden timer (ustawiany przez użytkownika, najczęściej
    wyłączony całkiem) i trzy źródła włączenia: WOL, przycisk,
    klawiatura.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |