  • Data: 2009-08-14 16:04:58
    Temat: Re: da się przyspieszyć przejście przezbios?:)
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 14.08.2009 Radosław Sokół <r...@m...com.pl> napisał/a:

    > To świadczy o błędzie pomiaru, bo nawet w stanie pełnego wyłą-
    > czenia komputer powinien jakieś pojedyncze waty mocy pobierać.

    No pobierał ~3W:

    cytat:
    - komputer w idle, monitor wyłączony: pobór mocy ~160W
    - wstrzymanie: pobór mocy ~30W
    - wyłączony komputer: pobór mocy ~30W
    - wyłączona wtyczka z zasilacza komputera: pobór mocy ~27W

    więc jakby odjąć to 27W od reszty to wyjdzie 3W na wyłączonym i
    na sleepie (co mnie nie dziwi, bo sleep to imo wymaga tylko dodatkowo
    podtrzymania pamięci, a te w skali 1W się nie zmierzy).

    Więc jeśli komputer startowałby z takim poborem jak idle (160-27)W
    przez minutę, to róznoważnie w sleepie musiałby być 44 minuty,
    pod warunkiem że wyjmę wtyczkę. Ma ktoś lepszy miernik?

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***