  • Data: 2009-09-07 08:54:45
    Temat: Re: da się przyspieszyć przejścieprzezbios?:)
    Od: Dominik & Co <D...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

    Radosław Sokół napisał(a):

    > Owszem, hibernacja pobiera tylko *znikomo* więcej niż wyłą-
    > czenie (programowe! nie przez odłączenie kabla!) lub tyle
    > samo. Ale uśpienie *musi* pobierać więcej, bo procesor,
    > pamięć i część urządzeń są *włączone*!.

    Musi. Ale rozmiar tego poboru jest zwyczajowo demonizowany.
    Zobacz pomiary w MS (linka dałem dwa razy)- też mają
    kiepskie watomierze?

    Przy programowym wyłączeniu zasilacz też działa i też
    produkuje napięcie podtrzymania (i straty), też są zasilane
    karty (np. funkcja WOL). Zatem, jeśli ktoś chce realnie
    oszczędzać prąd, niech odcina zasilanie. S2RAM w porównaniu
    z programowym wyłączeniem żadnej znaczącej różnicy nie zrobi.

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP