  • 51. Data: 2009-08-12 18:19:59
    Temat: Re: da się przyspieszyć przejście przez bios? :)
    Od: Końrad <k...@w...to>

    RadoslawF wrote:

    > Zrobił to w 1632x1224.
    > :-))))))))

    przykro mi, to jest najwieksza rozdz jaka obsluguje moj telefon, wieksze
    juz nie dam rady ;)

    btw. takie kiepskie lacza macie, ze boicie sie obrazkow po pol mega?
    --
    body {
    name: '|<ońrad Karpieszu>|';

  • 52. Data: 2009-08-12 19:23:39
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-08-12 20:19, Użytkownik Końrad napisał:

    > przykro mi, to jest najwieksza rozdz jaka obsluguje moj telefon, wieksze
    > juz nie dam rady ;)
    >
    > btw. takie kiepskie lacza macie, ze boicie sie obrazkow po pol mega?

    Właśnie zrobiłeś z siebie idiotę. :-)
    Następnym razem takie fotki zrób w 640x460, wystarczy w zupełności.

    Pozdrawiam

  • 53. Data: 2009-08-12 19:27:27
    Od: Końrad <k...@w...to>

    RadoslawF wrote:

    > Następnym razem takie fotki zrób w 640x460, wystarczy w zupełności.

    a probowales kiedys zmienic rozmiar 6 zdjec pod linuksem? albo siadasz i
    bawisz sie linia polecen, albo odapalasz gimpa. innych mozliwosci nie
    ma. tak czy siak zajmuje to wiecej niz zostawienie tak jak jest i
    wrzucenie na serwer; nawet jak ktos ma sie do tego przyczepic

    --
    body {
    name: '|<ońrad Karpieszu>|';

  • 54. Data: 2009-08-12 19:37:31
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Słyszałem, że to jakiś tani program, ale że az tak.....
    JaC

    -----

  • 55. Data: 2009-08-12 19:40:44
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Końrad pisze:

    > a probowales kiedys zmienic rozmiar 6 zdjec pod linuksem? albo siadasz i
    > bawisz sie linia polecen, albo odapalasz gimpa. innych mozliwosci nie
    > ma.

    Proszzze Cię, to chcesz "przyśpieszać przejście przez bios" a nie wiesz
    jak zmniejszyć zdjęcie?

    A masz biedaku chociażby takie coś
    (na przyszłość żebyś tak się nie męczył :D )
    http://www.zmniejszacz.pl/

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 56. Data: 2009-08-12 20:11:05
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** Końrad <k...@w...to> wrote:

    > a probowales kiedys zmienic rozmiar 6 zdjec pod linuksem? albo siadasz i
    > bawisz sie linia polecen, albo odapalasz gimpa. innych mozliwosci nie ma.

    Pierdolisz bzdury. Dowolny sensowny menadżer zdjęć/grafiki pod GNOME/KDE ma
    taką funkcję (napewno ma qgview, gthumb, digikam).

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 57. Data: 2009-08-12 21:51:29
    Od: Końrad <k...@w...to>

    Konrad Kosmowski wrote:

    > Pierdolisz bzdury. Dowolny sensowny menadżer zdjęć/grafiki pod GNOME/KDE ma
    > taką funkcję (napewno ma qgview, gthumb, digikam).

    O, dzięki (pomimo tego pierdolisz). Wczoraj szukalem czegos do resizu
    obrazkow i nic nie znalazlem. Zainstalowalem gThumb i sie sprawdza
    --
    body {
    name: '|<ońrad Karpieszu>|';

  • 58. Data: 2009-08-13 05:50:09
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Końrad napisał(a):

    > http://muzungu.pl/plik.txt

    No przecież jest napisane:

    Base Board Information
    Manufacturer: ECS
    Product Name: K7S5A
    Version: 1.0

    To pewnikiem takie cuś:
    http://www.in4.pl/recenzje.htm?rec_id=118

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 59. Data: 2009-08-14 10:04:08
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    Sergiusz Rozanski pisze:
    > Imo posiada wszystkie wady restartu :) POST, odczyt/zapis sporej ilości danych
    > (całego ramu), średnio mi to pasi i mój desktop szybciej wstaje
    > niż się dehibernuje (fakt, bez aplikacji). Szybko sobie odpuściłem takie
    > uzytkowanie.

    1) Niektóre lepsze BIOSy rozróżniają "zimny" start od wyjścia
    z hibernacji i znacznie skracają POST w tym drugim przy-
    padku zakładając, że konfiguracja nie uległa zmianie od
    momentu zahibernowania.

    2) Czasem uruchomienie aplikacji, pootwieranie plików i ogól-
    nie przywrócenie środowiska pracy trwa minutę czy dwie.
    W takim przypadku hibernacja oznacza dużą oszczędność i
    dodatkowo motywuje do hibernowania komputera przy każdej
    dłuższej przerwie w pracy (a nie "tylko wyskoczę na dwie
    godzinki do sklepu to nie wyłączam komputera, żeby potem
    wszystkiego na nowo nie otwierać").

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 60. Data: 2009-08-14 10:05:03
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    Końrad pisze:
    > a probowales kiedys zmienic rozmiar 6 zdjec pod linuksem? albo siadasz i

    A w czym problem? Owszem, IrfanView jest wygodniejszy nieco
    od GIMPa, ale różnica w użyciu nie jest jakoś porażająca.

    > bawisz sie linia polecen, albo odapalasz gimpa. innych mozliwosci nie
    > ma.

    Są i zostało to już pokazane w postach obok :)

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |