  • 41. Data: 2009-08-12 12:41:05
    Temat: Re: da się przyspieszyć przejście przez bios? :)
    Od: Końrad <k...@w...to>

    http://muzungu.pl/plik.txt

    --
    body {
    name: '|<ońrad Karpieszu>|';

  • 42. Data: 2009-08-12 12:42:13
    Od: Końrad <k...@w...to>

    Radosław Sokół wrote:

    > Co to za sprzęt? U mnie, na wcale nie jakimś bardzo wypasionym
    > jak na dzisiejsze standardy sprzęcie, Ubuntu 9.04 startuje w
    > kilkanaście sekund aż do użytecznego pulpitu (włącznie z
    > wpisaniem loginu i hasła).

    AMD Duron 1200, 500MB ram

    > Quick Power-on Self Test

    no zaraz bede tego szukal. ide sie restartowac

    --
    body {
    name: '|<ońrad Karpieszu>|';

  • 43. Data: 2009-08-12 13:00:52
    Od: Końrad <k...@w...to>

    Końrad wrote:

    > no zaraz bede tego szukal. ide sie restartowac

    no niestety nie widze nic takiego. a moze ktos z Was zobaczy czy
    wszystko jest ok? tu sa zdjecia ekranu z biosa

    www.muzungu.pl/bios

    --
    body {
    name: '|<ońrad Karpieszu>|';

  • 44. Data: 2009-08-12 13:17:12
    Od: Mateusz Viste <m...@n...please>

    On Wednesday 12 August 2009 15:00, Końrad wrote:
    > no niestety nie widze nic takiego. a moze ktos z Was zobaczy czy
    > wszystko jest ok? tu sa zdjecia ekranu z biosa

    Jedyne co widzę, to błędy 404.

    Pozdrawiam,
    Mateusz Viste

  • 45. Data: 2009-08-12 14:25:38
    Od: Końrad <k...@w...to>

    Mateusz Viste wrote:

    > Jedyne co widzę, to błędy 404.

    faktycznie, sory

    wrzucilem jeszcze raz na voila.pl, teraz powinno byc ok

    http://www.voila.pl/240/u6bqd/

    --
    body {
    name: '|<ońrad Karpieszu>|';

  • 46. Data: 2009-08-12 14:59:45
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Jesli takie g... jak zrzut ekranu musi u Ciebie zajmować pół megabajta w jpg to
    odpieprz się koleś od BIOSu ;-)))
    JaC

    -----

  • 47. Data: 2009-08-12 15:06:22
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Parę rzeczy można powyłączać:
    np.
    Floppy Disk Controller;
    BIOS Shadow;
    właczyć jakąś szybszą opcję DRAM Timing;

    Po co dysk masz na Secondary, a nie na Primary?
    JaC

  • 48. Data: 2009-08-12 15:37:12
    Od: Mateusz Viste <m...@n...please>

    On Wednesday 12 August 2009 16:25, Końrad wrote:
    > faktycznie, sory
    >
    > wrzucilem jeszcze raz na voila.pl, teraz powinno byc ok
    > http://www.voila.pl/240/u6bqd/

    No to już masz co trzeba włączone. Na screenie #918, pierwsza opcja od
    góry: "Quick Boot = ENABLED". Czyli pamięci nie powinien sprawdzać.
    Niestety niczego więcej nie widzę w twoich ustawieniach, co mogłoby
    przyspieszyć ładowanie BIOSu.

    Swoją drogą, dlaczego wyłączyłeś BusMaster IDE? (screen #920)
    Uruchomienie BusMaster mogłoby przyspieszyć ci ładowanie systemu (pod
    warunkiem, że twój dysk obsługuje BM)... Dodatkowo odciążyłoby to CPU od
    operacji dyskowych.

    Pozdrawiam,
    Mateusz Viste

  • 49. Data: 2009-08-12 16:02:08
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-08-12 16:59, Użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
    > Jesli takie g... jak zrzut ekranu musi u Ciebie zajmować pół megabajta w jpg to
    odpieprz się koleś od BIOSu ;-)))
    > JaC

    Zrobił to w 1632x1224.
    :-))))))))

    Pozdrawiam

  • 50. Data: 2009-08-12 18:18:51
    Od: Końrad <k...@w...to>

    Mateusz Viste wrote:

> [...]
    > Uruchomienie BusMaster mogłoby przyspieszyć ci ładowanie systemu (pod
    > warunkiem, że twój dysk obsługuje BM)... Dodatkowo odciążyłoby to CPU od

    ja nie wylaczylem :) jak cos to tak bylo.

    jak sprawdzic czy dysk mi obsluguje BM?
    --
    body {
    name: '|<ońrad Karpieszu>|';