eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodydCi - wynalazek diabła?Re: dCi - wynalazek diabła?
  • X-Received: by 10.49.105.33 with SMTP id gj1mr1001qeb.32.1384523108364; Fri, 15 Nov
    2013 05:45:08 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.49.105.33 with SMTP id gj1mr1001qeb.32.1384523108364; Fri, 15 Nov
    2013 05:45:08 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!goblin3!goblin.stu.neva.ru!news.ripco.com!news.glorb.com!z
    6no8913639pbz.1!news-out.google.com!9ni28650qaf.0!nntp.google.com!i2no2094952qa
    v.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Fri, 15 Nov 2013 05:45:08 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <l64qss$c1k$1@dont-email.me>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=83.3.147.202;
    posting-account=Yzr5twoAAADKk2yTIJ_3FlqIQELHia2U
    NNTP-Posting-Host: 83.3.147.202
    References: <vqvqzmmz109u$.d57q8ganugp5$.dlg@40tude.net> <l64qss$c1k$1@dont-email.me>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <4...@g...com>
    Subject: Re: dCi - wynalazek diabła?
    From: s...@g...com
    Injection-Date: Fri, 15 Nov 2013 13:45:08 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2510965
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu piątek, 15 listopada 2013 10:52:28 UTC+1 użytkownik Kamil 'Model' napisał:
    > Kumpel ma od nowości Kangoora 1,5DCI 82KM (2005r.).

    W firmie mamy takiego Kangura.
    Powiem tak - jest katowany. Osoba, która nim jeździ kręci przy każdej prawie zmianie
    biegów do 4000 obr/min, jakby to był silnik benzynowy ;) Teraz auto ma przebieg
    ok.100tys.km. Auto poważnej awarii nie miało. Zapalał się "check engine", czasami
    auto traciło moc (jakby problem z turbodoładowaniem), ale samo z siebie wraca do
    normy ;) Wymieniliśmy w aucie przewód na dolocie, "check engine" zapala się nadal,
    ale mocy już nie traci.
    Poza tym bezproblemowa eksploatacja. Acha zawieszenie wymaga wymiany niektórych
    elementów, ale na razie nikt się stukami nie przejmuje.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: