  • 1. Data: 2009-02-05 14:20:26
    Temat: d40, d40x, d60 -kity
    Od: "ribr" <r...@p...onet.pl>

    Orientuje sie ktos ile moga kosztowac w/w zestawy kitowe nowki na gieldzie w
    stodole? ewentualnie podac jakies tanie/solidne miejsce gdzie moznaby ktorys kit
    nabyc, najlepiej wawa? Mam 1000-1200 zeta, dla d60 ciut chyba za malo jakies 150
    z tego co sie zorientowalem po allegro ale moze ... gdzies, d40 niechetnie ze
    wzgladu na matryce , moze d40x w do 1200 albo taniej?

    pz
    ribr

  • 2. Data: 2009-02-05 16:09:13
    Temat: Re: d40, d40x, d60 -kity
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <5...@n...onet.pl>,
    "ribr" <r...@p...onet.pl> wrote:

    > d40 niechetnie ze
    > wzgladu na matryce
    Jak zwykle:
    http://www.kenrockwell.com/nikon/d40.htm

    TA

  • 3. Data: 2009-02-05 16:47:20
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    T...@s...in.the.world wrote:

    > Jak zwykle:
    > http://www.kenrockwell.com/nikon/d40.htm

    Czy można traktowac poważnie wypowiedzi faceta który pisze

    "I can leave my macro at home. My 18-200mm focuses as close as I need without
    clumsy macro settings."

    ?

  • 4. Data: 2009-02-05 16:48:56
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Mateusz Ludwin pisze:
    > T...@s...in.the.world wrote:

    > Czy można traktowac poważnie wypowiedzi faceta który pisze
    >
    > "I can leave my macro at home. My 18-200mm focuses as close as I need
    > without clumsy macro settings."

    Skoro jego makro to kotki i pieski, to czemu nie? ;)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    "Jak podały Fakty TVN: W poniedziałek ma sie rozpocząć Miedzynarodowa
    Konferencja d/s Walki ze Spamem. Organizatorzy rozesłali główne