  • 11. Data: 2009-12-26 21:29:29
    Temat: Re: czytniki kart all in 1
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@o...eu>

    OT: to jest niezłe:
    http://allegro.pl/item861402933_kingston_32gb_dt200_
    pen_drive_usb_flash_stick.html

  • 12. Data: 2009-12-26 21:40:05
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "identifikator: 20040501" napisał:

    > OT: to jest niezłe:
    > http://allegro.pl/itemXXXXXXX_kingston_32gb_dt200_pe
    n_drive_usb_flash_stick.html

    Co w tym jest takiego "niezłego" (oprócz liczby chętnych na ten syf debili)?
    I co to ma wspólnego z tematem wątku - masz jakiś udział w tym wałku, że go
    tu reklamujesz, czy tak po prostu, czynisz to z wrodzonego a
    bezinteresownego debilizmu?

    JoteR

  • 13. Data: 2009-12-26 21:54:58
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Adam 'Adak' Kępiński" napisał:

    > Jeśli masz jakiś sprawdzony sterownik dla XP - daj proszę znać.

    Niestety, mam tylko sterowniki do wewnętrznego czytnika w netbooku MS-Wind,
    po posadzeniu których osiągało się opisany efekt. Posadzenie ich na
    komputerze stacjonarnym z czytnikiem kart w panelu 5,25" nic nie dało. Ale
    może wypróbuję sposób opisany w wątku o BT, ten z dopisaniem VID&PID do
    pliku *.inf ;-)

    JoteR

  • 14. Data: 2009-12-26 22:29:14
    Od: Szymon von Ulezalka <s...@g...com>

    > Kartę?
    > Po to samo co dysk @usb po zapisie.

    ztcw to systemy z rodziny windows nowsze niz xp z sp2 badz 3 nie
    wymagaja juz, na standardowych ustawieniach, recznego odmontowywania
    penow.

  • 15. Data: 2009-12-27 09:12:51
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@o...eu>

    > Co w tym jest takiego "niezłego" (oprócz liczby chętnych na ten syf
    > debili)?

    o to chodzi.

  • 16. Data: 2009-12-27 10:13:27
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "JoteR" napisał:

    > może wypróbuję sposób opisany w wątku o BT, ten z dopisaniem
    > VID&PID do pliku *.inf ;-)

    Wypróbowałem :-/
    Na szczęście duża Winda oferuje przy starcie opcję "Ostatnia dobra
    konfiguracja". ;-)

    JoteR

  • 17. Data: 2009-12-27 12:46:05
    Od: "Irokez" <n...@m...on>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@o...eu> napisał w
    wiadomości news:hh5ieq$t89$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > czy Ktoś z Was ma czytnik kart pamięci podłączany do USB? gdzieś
    > słyszałem, że po podłączeniu tego czytnika w systemie pojawia się tyle
    > nowych dysków ile jest możliwych do zainstalowania kart pamięci... prawda
    > to?

    Zależy od tego, na jakim kontrolerze jest zrobiony czytnik.
    Jeżeli kontroler (układ scalony w czytniku) obsługuje Multi-LUN będziesz
    miał te 4 napędy, jeżeli bedzie to kontroler Single-LUN będziesz widział
    tylko jeden, do którego jest karta włozona. Włożenie dwóch, powoduje u mnie
    że nic nie widać. MultiLUN pozwala na kopiowanie pomiędzy kartami.

    --
    Irokez

  • 18. Data: 2009-12-27 20:07:09
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl">

    Szymon von Ulezalka pisze:

    > ztcw to systemy z rodziny windows nowsze niz xp z sp2 badz 3 nie
    > wymagaja juz, na standardowych ustawieniach, recznego odmontowywania
    > penow.

    ... po czym pokazuje się komunikat o błędzie przy opóźnionym
    zapisie.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)

  • 19. Data: 2009-12-27 20:27:59
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "DooMiniK" <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl"> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:4b37be65$...@n...home.net.pl...
    > ... po czym pokazuje się komunikat o błędzie przy opóźnionym
    > zapisie.

    Pojawia się tylko wtedy, gdy trwa zapis (dioda mruga). Wiadomo, że wtedy nie
    można wyjmować. Tylko raz użyłem bezpieczne odłączenie urządzenia i tylko wtedy
    pliki były uszkodzone.

  • 20. Data: 2009-12-28 07:53:02
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Adam 'Adak' Kępiński napisał(a):

    > System cały czas widzi 4 napędy, prędkości te same.

    http://www.uwe-sieber.de/usbdlm_e.html
    (sekcja Card Readers)

    --
    Dominik (& kąpany)
    Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy w oparciu o Art. 54 Konstytucji RP