  • 1. Data: 2009-12-26 17:40:19
    Temat: czytniki kart all in 1
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@o...eu>

    czy Ktoś z Was ma czytnik kart pamięci podłączany do USB? gdzieś słyszałem,
    że po podłączeniu tego czytnika w systemie pojawia się tyle nowych dysków
    ile jest możliwych do zainstalowania kart pamięci... prawda to?

  • 2. Data: 2009-12-26 17:54:32
    Temat: Re: czytniki kart all in 1
    Od: "Adam 'Adak' Kępiński" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > słyszałem, że po podłączeniu tego czytnika w systemie pojawia się
    > tyle nowych dysków ile jest możliwych do zainstalowania kart

    Ja właśnie podłączyłem jakiegoś wewnętrznego GameBirda czy jakos tak.
    Pojawily mi sie 4 nowy napedy, czytnik jest przerazliwie wolny (3-5MB/s przy
    odczycie - boje sie sprawdzac przy zapisie), do teog nie da sie odmontowac
    zadnej akrty - tylko caly czytnik na raz.

    Cienizna...

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 3. Data: 2009-12-26 18:06:50
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Adam 'Adak' Kępiński" napisał:

> [...]

    Z moich skromnych obserwacji wynika, że tak się dzieje jeśli czytnik jest
    obsługiwany przez windziane sterowniki jako "Generic USB xx Reader...". Po
    posadzeniu sterowników od producenta woluminy są montowane po włożeniu
    karty.

> [...]
    > przy odczycie - boje sie sprawdzac przy zapisie), do teog nie da sie
    > odmontowac zadnej akrty - tylko caly czytnik na raz.

    A spróbuj prawoklik na napędzie i "Wysuń" ;-)

    JoteR

    PS. NTG

  • 4. Data: 2009-12-26 18:41:36
    Od: "Ent" <h...@o...pl>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@o...eu> napisał w
    wiadomości news:hh5ieq$t89$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> [...]
    > słyszałem, że po podłączeniu tego czytnika w systemie pojawia się tyle
    > nowych dysków ile jest możliwych do zainstalowania kart pamięci... prawda

    u mnie tak jest

  • 5. Data: 2009-12-26 19:04:52
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Adam 'Adak' Kępiński" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:hh5ikq$ekm$...@n...onet.pl...
    >do teog nie da sie odmontowac zadnej akrty - tylko caly czytnik na raz.

    Po co odmontowywać?

  • 6. Data: 2009-12-26 19:06:53
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@o...eu> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:hh5ieq$t89$...@n...news.neostrada.pl.
    ..
    > czy Ktoś z Was ma czytnik kart pamięci podłączany do USB?

    tak

    gdzieś słyszałem,
    > że po podłączeniu tego czytnika w systemie pojawia się tyle nowych dysków ile
    > jest możliwych do zainstalowania kart pamięci... prawda to?

    To zależy czy wgrasz oprogramowanie/sterowniki i od systemu.

  • 7. Data: 2009-12-26 19:06:59
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    identifikator: 20040501 pisze:
    > czy Ktoś z Was ma czytnik kart pamięci podłączany do USB? gdzieś słyszałem,
    > że po podłączeniu tego czytnika w systemie pojawia się tyle nowych dysków
    > ile jest możliwych do zainstalowania kart pamięci... prawda to?

    Prawda to. Ja mam 5, ale jeszcze ani jednej karty nie kupiłam. Nie wiem
    jaką kupić, wszystko drogie.
    Na dysku podłączonym do USB skasowały mi się dzisiaj wszystkie dane :-(

    --
    animka

  • 8. Data: 2009-12-26 19:37:38
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2009-12-26 18:40, Użytkownik identifikator: 20040501 napisał:
> [...]
    > słyszałem, że po podłączeniu tego czytnika w systemie pojawia się tyle
    > nowych dysków ile jest możliwych do zainstalowania kart pamięci...

    Są dwie możliwości (niektórzy twierdza że nie zależy to od sprzętu
    a od sterownika), widać wszystkie sloty jako napędy i można kopiować
    z karty na kartę lub widać tylko jeden napęd ale kopiować między
    kartami nie można. Wybór należy do ciebie.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2009-12-26 19:47:24
    Od: "Adam 'Adak' Kępiński" <a...@p...onet.pl>

    > Po co odmontowywać?

    Kartę?
    Po to samo co dysk @usb po zapisie.

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 10. Data: 2009-12-26 19:50:24
    Od: "Adam 'Adak' Kępiński" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > jest obsługiwany przez windziane sterowniki jako "Generic USB xx
    > Reader...". Po posadzeniu sterowników od producenta woluminy są

    Jeśli masz jakiś sprawdzony sterownik dla XP - daj proszę znać.
    Te ze strony gembirda owszem coś dodały - tzn. każda literka ma swoją ładną
    ikonkę z obrazkiem konkretnej karty.
    System cały czas widzi 4 napędy, prędkości te same.

    > A spróbuj prawoklik na napędzie i "Wysuń" ;-)

    Szczegóły ;-)

    > PS. NTG

    A to niestety prawda.

    --