  • Data: 2012-08-16 19:20:53
    Temat: Re: czytnik Unitek Y-9312 na USB3.0
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-08-16 19:15, Tomek Głowacki wrote:
    > Witam,
    >
    > Czy ktoś ma może czytnik kart SD jak w temacie? Zastanawiam się, czy mój
    > nie jest aby uszkodzony... sprawdziłem na dwóch różnych komputerach, z
    > różnymi chipsetami USB 3.0 i czytnik wyciąga max 4.8 MB/s, tak samo w
    > odczycie jak i zapisie.

    Tego akurat czytnika nie mam, ale Unitek to w sporej części urządzenia
    które słabo działają. Dla przykładu karta USB3.0 z panelem z przodu
    obudowy nie była w stanie zasilić dysku zewnętrznego (panel w zestawie),
    co przy USB3.0 nie powinno miec miejsca. oddałem wszystkie jakie miałem
    od dystrybutora, a oni dalej to sprzedawali.

    > Nie wiem, czy to kwestia karty, na której testuję - GoodRam 16GB class
    > 10, ale to chyba trochę za mało. Szczególnie, że sama karta z aparatu
    > czy ze zwykłego wbudowanego czytnika w notebooka "wyciąga" paręnaście
    > MB/s odczytu....

    Towar niezgodny z umowa, poproś o zwrot kasy.