  • Data: 2014-05-02 10:11:34
    Temat: Re: czyszczenie matrycy
    Od: Uncle Pete <433koz_remove_it@remove_it_gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    > dmuchanie gruszka : wprawdzie mozna wydmuchac wiekszey paprochy , za to nadmuczuje
    sie jednoczesnie tysiace malych znajdújacych sie zawsze w powietrzu ( chyba ze robisz
    to w pomieszczeniu serylnym) . Mozna te paprochy zobaczyc na wyraznie na przyslonie
    32 i w skali 100%. PO co wiec dmuchac cos takiego.

    Znowu teoretyzujesz :) Często robisz zdjęcia z przysłoną 32, a potem
    robisz odbitki, gdzie widać każdy piksel? Na matrycy, która jest
    narażona na kontakt z otwartą przestrzenią, zawsze będą chociażby
    minimalne cząsteczki kurzu. U mnie minimalny kurz zostawał nawet po
    czyszczeniu w autoryzowanym serwisie. Po prostu z tym należy się
    pogodzić i nauczyć się znowu cieszyć się z życia :) Co do wdmuchiwania
    kurzu gruszką - piszesz z doświadczenia, czy znowu teoretyzujesz? Z
    doświadczenia: kiedy przedmuchujesz, trzymaj aparat bagnetem do dolu.