  • 81. Data: 2011-11-22 21:11:33
    Temat: Re: czym sie kieruja tego typu idioci?
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 22-11-2011 21:09, marcin pisze:

    > wkleje je tylko po to zebys ty i reszta cymbalow wiedziala czym grozi
    > takie i inne zachowania na drodze i ze wasze widzimisie a przepisy to
    > dwie zasadniczo rozne sprawy.

    No widzisz, następnym razem w wyniku takich złośliwości być może ktoś w
    ciebie wjedzie albo nie zdążysz zahamować. Wina może będzie i jego, ale
    to ty będziesz miał kłopot bo samochód trzeba będzie wyklepać.

    --
    Paweł

  • 82. Data: 2011-11-22 21:12:24
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 22-11-2011 21:10, marcin pisze:
    > no ciekawe bo od innych dowiedzialem sie dokladnie cos odwrotnego.

    Zacytujesz tych innych?

    --
    Paweł

  • 83. Data: 2011-11-22 21:13:18
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    > czyli przyznajesz, że kłamiesz. To juz postęp.

    no przeciez powiedzialem ze jestem jasnowidzem i wiedzialem ze pan chce
    zmienic pas. przeciez to elementarne ze pas zmieniamy nie wlaczajac
    kierunkowskazu.
    i teraz mam do ciebie pytanie: co dalej ?

    > ROTFL

    no czekam na podstawe. podasz?

  • 84. Data: 2011-11-22 21:13:43
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2011-11-22 20:54, marcin pisze:

    > to teraz na kursie sa zajecia z jasnowidztwa?

    przecież sam mówiłeś, że miałeś jasnowidzenie, mniej więcej: "chcieli
    skręcić ale nie wrzucili kierunku"

    > prosze o podstawe prawna.

    zapytaj na milicji ;-)

  • 85. Data: 2011-11-22 21:14:19
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    > No widzisz, następnym razem w wyniku takich złośliwości być może ktoś w
    > ciebie wjedzie albo nie zdążysz zahamować. Wina może będzie i jego, ale
    > to ty będziesz miał kłopot bo samochód trzeba będzie wyklepać.

    wstrzasajace :)

  • 86. Data: 2011-11-22 21:15:15
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    > przecież sam mówiłeś, że miałeś jasnowidzenie, mniej więcej: "chcieli
    > skręcić ale nie wrzucili kierunku"

    domyslalem sie. moje domysly potwierdzil pozniejszy manerw.
    nastepnym razem nie bede sie domyslal po prostu :)

  • 87. Data: 2011-11-22 21:16:12
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 22-11-2011 21:14, marcin pisze:
    > wstrzasajace :)

    Za to twoje filmowe dzieło to prawdziwe kino akcji.

    --
    Paweł

  • 88. Data: 2011-11-22 21:16:24
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    > Zacytujesz tych innych?

    jak tylko obronisz teze ze nie jestes idiota :)

  • 89. Data: 2011-11-22 21:17:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "marcin" <l...@k...cwo> napisał w wiadomości

    > ale jakie to ma znaczenie?

    Zasadnicze.
    Akcja - reakcja, to takie odwieczne prawo.

  • 90. Data: 2011-11-22 21:17:27
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    > Zasadnicze.
    > Akcja - reakcja, to takie odwieczne prawo.

    ale tylko w logice zapierdalacza