  • 251. Data: 2011-11-26 09:23:18
    Temat: Re: czym sie kieruja tego typu idioci?
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-26, Krzysiek Kielczewski <k...@g...com> wrote:

    > Wyłączyć kierunkowskaz zawsze można.

    Kurwa to wajcha chce Ci sie ruszac a rzucic okiem w lusterko nie?
    Jedziesz na poczatku trzech samochodow, ktos wyprzedza, jest na
    wysokosci drugiego a Ty nagle wrzucasz kierunkowskaz bo Ci sie w glowie
    lampka "chce wyprzedzic" zapalila? W tym momencie kierowca odruchowo
    hamuje albo puszcza gaz bo nie wie co zrobisz.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 252. Data: 2011-11-26 10:48:29
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-11-25 19:46:10 +0000, Adam Płaszczyca
    <t...@o...spamnie.org.pl> said:

    > Bo nie zauwżasz jednego niuansu - dopóki nie włączymy wiedzy o tym, że
    > kierowca tojki chchce zmienić pas, to w jego jeździ nie ma nic specjalnego.

    OK. Na filmie nie ma nic, co wskazywałoby, że chcą normalnie jechać.
    Widać natomiast arcydziwną jazdę pojazdu z kamerą i widać czym się ten
    cyrk skończył.
    Przecież nie będziesz miał do mnie prentensji, że widzę i wyciągam wnioski.
    Poza tym znikasz zeznania autora filmu.

    > To, że chciał wychodzi dopiero wtedy, kiedy ten manewr dośc niebezpiecznie
    > wyjkonuje. Tyle, że widzisz, nie można wiedzy, ktróraą dostajemy pod koniec
    > filmu uzywać do oceny jego jazdy z punktu widzenia rejestrujacego, bo
    > rejestrujący nie miał tej wiedzy wczesniej.

    > A to Ty też je powodujesz.

    Jako kierowca toyoty?
    Tak, stwarzam zagrożenie uciekając przed pojazdem z kamerą.
    Nawet pisałem, że prawidłowo byłoby zatrzymać się.

    > Cieniutko, to pobożne życzenie. Teraz wykaż , że żadna inna wersja nei była
    > możliwa.

    A po co, skoro wg mnie wersja, którą podałem jest w 100% prawdziwa?
    Jeśłi masz odmienne zdanie, to wyłóż swoją - nie będziesz przecież mnie
    zmuszał, bym walczył z moimi własnymi argumentami?
    ;>>>

    --
    Bydlę

  • 253. Data: 2011-11-26 14:14:13
    Od: 'Tom N' <n...@1...dyndns.org.invalid>

    Adam Płaszczyca w <news:c1.01.3SqnyK$0f3@mike.oldfield.org.pl>:

    > NZ tego samego powodu, dla którego Ty ukrywasz swoje pedofilskie
    > skłonności.

    No i Adasiu argumenty się skończyły.

    --
    Tomasz Nycz

  • 254. Data: 2011-11-26 14:51:37
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 26 Nov 2011 10:48:29 +0100, Bydlę napisał(a):

    > OK. Na filmie nie ma nic, co wskazywałoby, że chcą normalnie jechać.

    A coś, co wskazywałoby, że chcą nienormalnie jechać?

    > Jako kierowca toyoty?
    > Tak, stwarzam zagrożenie uciekając przed pojazdem z kamerą.
    > Nawet pisałem, że prawidłowo byłoby zatrzymać się.

    Nie, stwarzasz zagrożenie jadąc samochodem. Podpowiem, że każdy stwarza.

    > A po co, skoro wg mnie wersja, którą podałem jest w 100% prawdziwa?
    Ano po to, żeby rozmawiać o faktach, a nie o wierzeniach

    --
    ___________ (R)

  • 255. Data: 2011-11-26 22:48:47
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-11-26 13:51:37 +0000, Adam Płaszczyca
    <t...@o...spamnie.org.pl> said:

    > A coś, co wskazywałoby, że chcą nienormalnie jechać?

    Jest w zeznaniach autora fimu.
    Znikamy jego zeznania? Możemy omawiać sam film - materiału jest pod dostakiem.

    > Nie, stwarzasz zagrożenie jadąc samochodem. Podpowiem, że każdy stwarza.

    A guzik - nie stwarzam.
    Ale daj cytat z kodeksu, jeśli się mylę i jest taki zapis.

    > Ano po to, żeby rozmawiać o faktach, a nie o wierzeniach

    No, to fakty są takie:
    autor filmu (tzn. kierujący pojazdem z kamerą) z nieznanych nam
    przyczyn jechał łamiąc przepisy i stwarzając zagrożenie, pod konic
    filmu widać, że pojazd nazywany przez ciebie toyotą (wierzę ci) złamał
    przepisy i oddalił się.

    Dywagacje:
    autor filmu chciał sprowokować coś, co mógłby nagrać i ponanizować się
    zamieszczeniem takiego filmu w sieci
    LUB
    chciał się pobawić w ORMOwca i coś udowodnić kierowcy toyoty,
    kierowca toyoty postanowił oddalić się od debila w pojeździe z kamerą i
    uciekł przed nim, choć lepiej byłoby się zatrzymać.

    IMHO bezsensowne dywagacje:
    kierowca toyoty chciał włączyć kiernukowskaz, czy też nie chciał?

    :-)))

    --
    Bydlę

  • 256. Data: 2011-11-27 01:57:32
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-11-26, AZ <a...@g...com> wrote:

    > Kurwa to wajcha chce Ci sie ruszac a rzucic okiem w lusterko nie?

    Tak.

> [...]

    Tak.

    > W tym momencie kierowca odruchowo
    > hamuje albo puszcza gaz bo nie wie co zrobisz.

    A to jego problem.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 257. Data: 2011-11-27 12:07:21
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Krzysiek,

    Sunday, November 27, 2011, 1:57:32 AM, you wrote:

    > Tak.
    > Tak.
    > A to jego problem.

    Nie - to jest twój problem, bo nawet nie rozumiesz, jakim kutasem
    trzeba być, żeby tak robić.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 258. Data: 2011-11-27 12:48:57
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 26 Nov 2011 22:48:47 +0100, Bydlę napisał(a):

    > Znikamy jego zeznania? Możemy omawiać sam film - materiału jest pod dostakiem.

    Ja oceniam film. Co tam widać?

    > A guzik - nie stwarzam.
    > Ale daj cytat z kodeksu, jeśli się mylę i jest taki zapis.

    Nie z kodeksu, a z rzeczywistości. Każdy ruch pojazdu stwarza jakieś
    zagrożenie.

    > No, to fakty są takie:
    > autor filmu (tzn. kierujący pojazdem z kamerą) z nieznanych nam
    > przyczyn jechał łamiąc przepisy

    Jakie? Podaj co najmniej dwa.

    > pod konic
    > filmu widać, że pojazd nazywany przez ciebie toyotą (wierzę ci) złamał
    > przepisy i oddalił się.

    To prawda. I tylko to jest faktem. Reszta, to dyrdymały.

    --
    ___________ (R)

  • 259. Data: 2011-11-27 12:52:13
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-27, Krzysiek Kielczewski <k...@g...com> wrote:

    > A to jego problem.

    Burak jestes i tyle.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 260. Data: 2011-11-27 12:53:25
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 26 Nov 2011 14:14:13 +0100, 'Tom N' napisał(a):

    > No i Adasiu argumenty się skończyły.

    No widzisz :D W końcu na te skłonności to wiele nie możesz już powiedzieć
    :P

    --