  • 11. Data: 2011-11-22 19:52:33
    Temat: Re: czym sie kieruja tego typu idioci?
    Od: to <t...@x...abc>

    begin marcin

    > to ja wiem, ale pytanie po co zrobil taki manewr ?

    Filmujący po to, żeby się dowartościować i zaistnieć w necie. Skręcający
    zapewne po to, żeby skręcić.

  • 12. Data: 2011-11-22 19:57:04
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 22.11.2011 19:44, marcin pisze:

    > to ja wiem, ale pytanie po co zrobil taki manewr ?

    Bo:

    a) z tego pasa, ktorym jechal, nie da sie bezproblemowo wjechac w Beliny
    Prazmowskiego (mogl sie zagapic i zorientowac w ostanim momencie).
    Oczywiscie mozna sie wepchnac pozniej, ale jak sie jedzie za ciezarowka
    to jest duza szansa, ze sie zablokuje ruch i bedzie trzeba liczyc na
    litosc innych. Tylko skrajny prawy pas gwarantuje, ze bez problemu
    znajdziemy sie na pasie do skretu w ul. B-P.
    b) bo mogl
    c) bo jechala przed nim ciezarowka
    d) kierowca z kamera to kapelusz - najpierw jedzi jak cipa a pozniej
    pedal w podloge

  • 13. Data: 2011-11-22 19:58:21
    Od: Maciek <k...@g...pl>

    > to ja wiem, ale pytanie po co zrobil taki manewr ?

    Jak dla mnie brak doświadczenia, zestresował się, że wjeżdżając na rondo
    nie zajmie pasa do skrętu w Prażmowskiego (czyli tak jak wyjechał z ronda).
    Na samym rondzie jak ktoś sobie źle pojedzie na samym początku i przy
    dużym ruchu, zmiana pasa może być problematyczna, często słyszę, że
    kończy się klaksonem. Może jechał jakiś świeżak, wydygana laska itp.

  • 14. Data: 2011-11-22 19:58:38
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    > hamowałeś? Bo to Twój filmik skoro wiesz co robił filmujący

    przeciez widac na filmie

    > typowy brak argumentów

    ale na co mi argumenty? ze wymusil pierwszenstwo zmuszajac do
    gwaltownego hamowania ? to przeciez doskonale widac.

  • 15. Data: 2011-11-22 19:59:35
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    > Jak to po co? Żeby potem się wykłócać że jest z tych co "mieli
    > pierwszeństwo", jest najmądrzejszy i wszelkie przepisy ma w paluszku a
    > ten czerwony to mu zajechał i jest sprawcą :-)

    wyklucac ?
    to czerwony by sie wyklucal "bo ja mialem migacz" (ktorego defacto nie mial)

  • 16. Data: 2011-11-22 20:00:07
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "z"

    > ten czerwony to mu zajechał i jest sprawcą :-)

    Zgadzam się, ten czerwony mu zajechał!

  • 17. Data: 2011-11-22 20:02:41
    Od: marcin <l...@k...cwo>

> [...]
    > dużym ruchu, zmiana pasa może być problematyczna, często słyszę, że
    > kończy się klaksonem. Może jechał jakiś świeżak, wydygana laska itp.

    otoz nie. wiec wyjasnie dociekliwym czym kierowal sie idiota.
    otoz honorem. jechalem obok niego kilkanascie sekund jak widac.
    burak i jego baba caly czas spogladali w prawo i wiedzialem ze chca
    zmienic pas. ale do tego sluzy sygnalizator zwany migaczem. nie wlaczyl
    go. przyspieszylem wyprzedzaja i wtedy pan rowniez przyspieszyl
    wciskajac sie niebezpiecznie miedzy mnie a ciezarowke. urazona duma
    zmusila do wykonaia niebezpiecznego manewru. pan moze spodziewac sie
    wezwania na milicje.

  • 18. Data: 2011-11-22 20:04:13
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 11/22/2011 07:45 PM, to wrote:
> [...]
    > chyba, że musiał hamować, ale to trudno orzec na podstawie filmiku), poza
    > tym wcześniej jak głupek jechał dłuższy czas w martwym polu tego auta,

    Jechanie w martwym polu i czekanie na dzwon, to pójście na łatwiznę.
    Trzeba upolować gościa co w poprzek drogi stanie. ;)

  • 19. Data: 2011-11-22 20:04:50
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 22 Nov 2011 19:58:38 +0100 osobnik zwany marcin
    wystukał:

    > przeciez widac na filmie

    > ale na co mi argumenty? ze wymusil pierwszenstwo zmuszajac do
    > gwaltownego hamowania ? to przeciez doskonale widac.

    nie, nie widać aby filmujący hamował w momencie zmiany pasa przez
    czerwonego. Natomiast wcześniej ewidentnie jechał tuż obok niego
    uniemożliwiając mu zmianę pasa. Choć nie wiem czemu czerwony nie wrzucił
    kierunkowskazu wcześniej.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 20. Data: 2011-11-22 20:09:49
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 22 Nov 2011 20:02:41 +0100 osobnik zwany marcin
    wystukał:

> [...]
    > sie niebezpiecznie miedzy mnie a ciezarowke. urazona duma zmusila do
    > wykonaia niebezpiecznego manewru. pan moze spodziewac sie wezwania na

    to przygotuj kasiorkę. Bo na filmie ewidentnie widać, że przekraczasz
    prędkość. Do tego właśnie wykazałeś Swoje chamstwo i buractwo. to już
    bezcenne.